Навчальний курс 073ДОК4 Сучасні інформаційні технології в науковій діяльності

 

Освітній рівень Третій (доктор філософії)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 073 Менеджмент
Освітня програма Менеджмент
Обсяг дисципліни 3 кредити (90 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (28 академічних годин), практичні заняття (4 академічних годин)
Форма контролю Екзамен

Мета навчальної дисципліни

поглиблене вивчення інформаційно-комунікаційних технологій під час наукових досліджень.

Знання та навички, надбані здобувачем при вивченні даної дисципліни,  дозволяють сформувати у майбутніх фахівців з менеджменту такі ключові компетентності:

ЗК 2. Здатність до критичного аналізу і креативного синтезу нових ідей, які можуть сприяти в академічному і професійному контекстах технологічному, соціальному та культурному розвитку суспільства, що базується на знаннях, передбачає розроблення власних нестандартних підходів, способів, методів, інноваційних шляхів до розв’язання складних і нетипових завдань;

ЗК 6. Здатність до застосування проєктного підходу у розв’язанні дослідницьких завдань у галузі менеджменту (інноваційних проєктів і програм);

ЗК 8. Здатність оцінювати умови і наслідки прийнятих організаційно-управлінських рішень, уміння обґрунтовувати управлінські рішення та спроможність забезпечувати їх правомірність з позиції соціальної відповідальності, оцінювати соціальну значимість результатів своєї діяльності, бути відповідальним громадянином;

СК 3. Здатність аналізу, систематизації та узагальнення інформації щодо розв’язання сучасних завдань управління розвитком підприємств; аналітичного оцінювання ефективності використання сучасних методів, технологій, інструментів та на цій основі обґрунтування доцільності їх використання у конкретних умовах діяльності суб’єкта господарювання.

Програмні результати навчання

ПРН 2. Вміння систематизувати та узагальнювати інформацію, готувати довідки та огляди з питань професійної діяльності, редагувати, рецензувати тексти; використовувати інформаційні технології для вирішення економічних завдань; робити огляд та пошук інформації, у тому числі іншомовної, використовуючи знання професійної іноземної мови, різноманітні спеціалізовані інформаційні ресурси: наукові видання, електронні бази даних, Інтернет-ресурси; здійснювати графічне оформлення одержаних результатів; цитування.

ПРН 9. Вміння та навички щодо створення відповідного інформаційно-аналітичного забезпечення наукового дослідження з використання методів економіко-математичного моделювання та прогнозування з метою вдосконалення якості управлінської діяльності та її результативності.

ПРН 10. Вміння та навички щодо побудови інтегрованої системи управління розвитком підприємства та оптимізації організаційно-технологічних, організаційно-економічних, організаційно-правових, інформаційних, безпекових аспектів діяльності підприємства.

Завдання навчальної дисципліни: поліпшення загальних знань інформаційної освіти, ліквідація можливих пробілів під час опанування базових дисциплін інформатики та інформаційних технологій на попередніх рівнях підготовки; вивчення сучасних засобів і методів автоматизованого аналізування і систематизації наукової інформації; поглиблення теоретичних знань та набуття практичних навичок щодо застосування сучасного програмного забезпечення, у тому числі популярних офісних пакетів; оволодіння методологією наукового дослідження з використанням інформаційно-комунікаційних технологій; опанування сучасних технологій підготовки презентацій результатів наукових досліджень та електронних публікацій; формування практичних навичок використання науково-освітніх ресурсів мережі Internet у науковій діяльності здобувача.

Передумови для вивчення дисципліни: якість вивчення дисципліни істотно підвищується, якщо здобувач попередньо опанував та/або повторив основний зміст дисциплін “Інформатика”, “Інформаційні системи і технології” тощо.

Програмні результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни:

здобувач повинен знати:

теоретичні основи використання ІТ у науковій діяльності;

сучасні методи і засоби збирання, оброблення, зберігання і представлення наукової інформації з використанням ІТ;

основні можливості застосування ІТ в наукових дослідженнях;

методики та технології проведення досліджень з використанням ІТ;

новітні інформаційно-комунікаційні технології;

можливості науково-освітніх ресурсів мережі Internet.

здобувач повинен вміти:

застосовувати методи і засоби автоматизованого пошуку, аналізу й систематизації наукової інформації;

використовувати сучасні ІТ для підготовки презентацій, традиційних і електронних публікацій результатів наукової діяльності;

опрацьовувати дані науково-освітніх ресурсів мережі Інтернет.

Критерії оцінювання результатів навчання

Критерієм успішного проходження здобувачем освіти підсумкового оцінювання може бути досягнення ним мінімальних порогових рівнів оцінок за кожним запланованим результатом вивчення навчальної дисципліни.

Координатор Syllabus