Освітній рівень | Третій (доктор філософії) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 073 Менеджмент |
Освітня програма | Менеджмент |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (28 академічних годин), практичні заняття (4 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Мета навчальної дисципліни
поглиблене вивчення інформаційно-комунікаційних технологій під час наукових досліджень.
Знання та навички, надбані здобувачем при вивченні даної дисципліни, дозволяють сформувати у майбутніх фахівців з менеджменту такі ключові компетентності:
ЗК 2. Здатність до критичного аналізу і креативного синтезу нових ідей, які можуть сприяти в академічному і професійному контекстах технологічному, соціальному та культурному розвитку суспільства, що базується на знаннях, передбачає розроблення власних нестандартних підходів, способів, методів, інноваційних шляхів до розв’язання складних і нетипових завдань;
ЗК 6. Здатність до застосування проєктного підходу у розв’язанні дослідницьких завдань у галузі менеджменту (інноваційних проєктів і програм);
ЗК 8. Здатність оцінювати умови і наслідки прийнятих організаційно-управлінських рішень, уміння обґрунтовувати управлінські рішення та спроможність забезпечувати їх правомірність з позиції соціальної відповідальності, оцінювати соціальну значимість результатів своєї діяльності, бути відповідальним громадянином;
СК 3. Здатність аналізу, систематизації та узагальнення інформації щодо розв’язання сучасних завдань управління розвитком підприємств; аналітичного оцінювання ефективності використання сучасних методів, технологій, інструментів та на цій основі обґрунтування доцільності їх використання у конкретних умовах діяльності суб’єкта господарювання.
Програмні результати навчання
ПРН 2. Вміння систематизувати та узагальнювати інформацію, готувати довідки та огляди з питань професійної діяльності, редагувати, рецензувати тексти; використовувати інформаційні технології для вирішення економічних завдань; робити огляд та пошук інформації, у тому числі іншомовної, використовуючи знання професійної іноземної мови, різноманітні спеціалізовані інформаційні ресурси: наукові видання, електронні бази даних, Інтернет-ресурси; здійснювати графічне оформлення одержаних результатів; цитування.
ПРН 9. Вміння та навички щодо створення відповідного інформаційно-аналітичного забезпечення наукового дослідження з використання методів економіко-математичного моделювання та прогнозування з метою вдосконалення якості управлінської діяльності та її результативності.
ПРН 10. Вміння та навички щодо побудови інтегрованої системи управління розвитком підприємства та оптимізації організаційно-технологічних, організаційно-економічних, організаційно-правових, інформаційних, безпекових аспектів діяльності підприємства.
Завдання навчальної дисципліни: поліпшення загальних знань інформаційної освіти, ліквідація можливих пробілів під час опанування базових дисциплін інформатики та інформаційних технологій на попередніх рівнях підготовки; вивчення сучасних засобів і методів автоматизованого аналізування і систематизації наукової інформації; поглиблення теоретичних знань та набуття практичних навичок щодо застосування сучасного програмного забезпечення, у тому числі популярних офісних пакетів; оволодіння методологією наукового дослідження з використанням інформаційно-комунікаційних технологій; опанування сучасних технологій підготовки презентацій результатів наукових досліджень та електронних публікацій; формування практичних навичок використання науково-освітніх ресурсів мережі Internet у науковій діяльності здобувача.
Передумови для вивчення дисципліни: якість вивчення дисципліни істотно підвищується, якщо здобувач попередньо опанував та/або повторив основний зміст дисциплін “Інформатика”, “Інформаційні системи і технології” тощо.
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни:
здобувач повинен знати:
теоретичні основи використання ІТ у науковій діяльності;
сучасні методи і засоби збирання, оброблення, зберігання і представлення наукової інформації з використанням ІТ;
основні можливості застосування ІТ в наукових дослідженнях;
методики та технології проведення досліджень з використанням ІТ;
новітні інформаційно-комунікаційні технології;
можливості науково-освітніх ресурсів мережі Internet.
здобувач повинен вміти:
застосовувати методи і засоби автоматизованого пошуку, аналізу й систематизації наукової інформації;
використовувати сучасні ІТ для підготовки презентацій, традиційних і електронних публікацій результатів наукової діяльності;
опрацьовувати дані науково-освітніх ресурсів мережі Інтернет.
Критерії оцінювання результатів навчання
Критерієм успішного проходження здобувачем освіти підсумкового оцінювання може бути досягнення ним мінімальних порогових рівнів оцінок за кожним запланованим результатом вивчення навчальної дисципліни.