Навчальний курс 073ДОК9 Навчальний тренінг: Формування компетенцій вченого у системі міжнародних вимог

Освітній рівень Третій (доктор філософії)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 073 Менеджмент
Освітня програма Менеджмент
Обсяг дисципліни 3 кредити (90 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (6 академічні години), практичні заняття (30 академічних годин)
Форма контролю Екзамен

Мета навчальної дисципліни: полягає у формуванні сучасних компетенцій вченого, які відповідають міжнародним вимогам та стандартам, адаптація майбутнього вченого до змін у освітній та науковій діяльності, презентація власних наукових здобутків на різних рівнях, цифровізація освітньої та наукової діяльності.

Знання та навички, надбані аспірантами при вивченні даної дисципліни, дозволяють сформувати у майбутніх фахівців такі ключові компетентності як:

ЗК 2. Здатність до критичного аналізу і креативного синтезу нових ідей, які можуть сприяти в академічному і професійному контекстах технологічному, соціальному та культурному розвитку суспільства, що базується на знаннях, передбачає розроблення власних нестандартних підходів, способів, методів, інноваційних шляхів до розв’язання складних і нетипових завдань.

ЗК 3. Здатність до самостійного набуття теоретичних та практичних знань та вмінь, сприйняття і критичного осмислення нових знань в предметній та міжпредметних галузях для виявлення існуючих протиріч, не розв’язаних раніше проблем, частин проблем, формулювання дослідницьких задач, перевірки наукових гіпотез з дотриманням наукової етики та академічної доброчесності.

ЗК 7. Уміння працювати у колективі та команді, готовність до кооперації з колегами, практиками, науковцями та інформаційного обміну у рамках реалізації загальнонаціональної моделі «бізнес-наука-влада».

СК 12. Здатність до публічної презентації результатів наукового дослідження фундаментального або прикладного спрямування з проблем менеджменту з використанням академічної української та іноземних мов, вільного спілкування з колегами, широкою науковою спільнотою, суспільством в цілому з питань, що стосуються сфери наукової та/або професійної діяльності.

ПРН 1. Набути системного наукового світогляду, розуміти основні методологічні та світоглядні проблеми і сучасний стан наукових знань у сфері менеджменту, володіти відповідними сучасними теоріями і концепціями, термінологічними апаратом з досліджуваного напряму.

ПРН 4 Знання та розуміння правових засад організації економічної діяльності суб’єктів господарювання в сучасних умовах, світового досвіду впровадження існуючих теорій менеджменту у практику сучасних підприємств, практичних аспектів організаційної поведінки в менеджменті.

ПРН 6. Набуття універсальних навичок дослідника:

– усної і письмової презентації результатів власних досліджень українською та іноземною мовами;

– застосування сучасних інформаційних технологій у науковій та освітній діяльності;

– організації та проведення навчальних занять, розроблення авторських навчальних курсів та їх презентації;

– застосування форм проєктного управління в організації наукових досліджень, захисту та впровадження результатів наукових досліджень з урахуванням норм академічної етики, реєстрації прав інтелектуальної власності;

– підготовки результатів наукових досліджень та їх публікації у фахових вітчизняних та закордонних рецензованих національних або міжнародних виданнях, оприлюднення іноземними мовами результатів дослідження на наукових конференціях.

ПРН 7. Здатність ефективно організовувати науково-дослідну діяльність; розробляти план проведення науково-дослідних робіт; генерувати власні наукові ідеї; зрозуміло, наглядно та переконливо описувати результати наукової роботи, успішно захищати одержані результати на основі індивідуальних досліджень; використовувати та визнавати результати інших членів наукової групи з дотриманням норм професійної та академічної доброчесності.

Завдання навчальної дисципліни: вивчення дисципліни передбачає оволодіння здобувачем сучасними методами проведення наукового дослідження, формування профілю вченого у різних міжнародних базах даних, використання сучасного інструментарію для проведення та представлення результатів наукового дослідження, компетенціями проведення тренінгів та семінарів на високому рівні, оволодіння навичками написання грантових заявок для участі у різних програмах обміну.

Передумови для вивчення дисципліни: Вивчення дисципліни ґрунтується на знаннях, набутих здобувачем в результаті вивчення ряду базових дисциплін загальнонаукового та спеціального циклів на попередніх етапах навчання: «Філософія та наукове мислення», «Методологія та організація наукових досліджень», «Іноземна мова для академічних цілей», «Сучасні освітні технології у вищій школі», «Сучасні інформаційні технології в науковій діяльності» тощо.

Програмні результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен знати:

правове поле освітньої та наукової діяльності;

міжнародні науко-метричні бази;

міжнародні платформи для створення авторського профілю науковця;

методичні підходи до написання наукових статей та доповідей для публікації у міжнародних журналах, що індексуються у різних НМБД;

оформлення списку використаної літератури відповідно до міжнародних стандартів;

міжнародні грантові програми академічної мобільності;

здобувач повинен вміти:

створювати власний науковий профіль на різних платформах;

проводити наукове дослідження та представляти результати дослідження на різних міжнародних конференціях;

вміти підбирати літературу з використанням бібліографічних і реферативних баз даних та інструментів для відстеження цитованості статей, опублікованих у наукових виданнях;

писати якісні грантові заявки на участь у різних програмах обміну;

правильно писати CV та мотиваційний лист;

проводити тренінги на високому науковому рівні.

Критерії оцінювання результатів навчання

Критерієм успішного проходження здобувачем підсумкового оцінювання може бути досягнення ним мінімальних порогових рівнів оцінок за кожним запланованим результатом вивчення навчальної дисципліни.

Мінімальний порогів рівень оцінки варто визначати за допомогою якісних критеріїв і трансформувати в мінімальну позитивну оцінку числової (рейтингової) шкали.

Координатор Асистент координатора Syllabus