Навчальний курс 075Б1М1 Основи підприємницької діяльності

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (22 академічні години),

практичні заняття (20 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Основи підприємницької діяльності» має на меті формування системи базових знань із організації, функціонування та правового регулювання підприємницької діяльності, формування підприємницького мислення..

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями

Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Здатність діяти соціально відповідально та свідомо

Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу.

Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Основи підприємницької діяльності» є:

Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу;

Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним;

Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи;

Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості;

Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.

Попередньо опановані дисципліни: «Мікроекономіка».

Зміст курсу

Тема 1. Виникнення, сутність та правові засади підприємництва

Тема 2. Види підприємницької діяльності. Організаційно-правові форми підприємництва.

Тема 3. Мале підприємництво.

Тема 4. Механізм створення власної справи.

Тема 5. Соціально-економічні аспекти “тінізації” підприємництва.

Координатор Syllabus