Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Основи підприємницької діяльності» має на меті формування системи базових знань із організації, функціонування та правового регулювання підприємницької діяльності, формування підприємницького мислення..
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями
Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
Здатність діяти соціально відповідально та свідомо
Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу.
Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Основи підприємницької діяльності» є:
Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу;
Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним;
Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи;
Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості;
Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.
Попередньо опановані дисципліни: «Мікроекономіка».
Зміст курсу
Тема 1. Виникнення, сутність та правові засади підприємництва
Тема 2. Види підприємницької діяльності. Організаційно-правові форми підприємництва.
Тема 3. Мале підприємництво.
Тема 4. Механізм створення власної справи.
Тема 5. Соціально-економічні аспекти “тінізації” підприємництва.