Навчальний курс 075Б1М2 Інфраструктура товарного ринку

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (22 академічні години),

практичні заняття (20 академічних годин)

Форма контролю

Екзамен

Вивчення дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» має на меті опанування актуальних аспектів розвитку елементів інфраструктури товарного ринку як підґрунтя цілісної економічної системи і засвоєння знань з теорії розвитку інфраструктури товарного ринку, управління діяльністю підприємства в галузі просування, зберігання та продажу товарів і послуг, забезпечення потреб споживачів.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів загальних та фахових компетентностей:

Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів.

Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» є:

Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.

Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.

Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.

Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта.

Попередньо опановані дисципліни: «Основи підприємницької діяльності».

Зміст курсу

Тема 1. Поняття інфраструктури товарного ринку та проблеми її розвитку.

Тема 2. Ринкові посередники на товарному ринку.

Тема 3. Оптова торгівля та її організація в інфраструктурі товарного ринку.

Тема 4. Роздрібна торгівля та її організація в інфраструктурі товарного ринку.

Тема 5. Логістичне посередництво в інфраструктурі товарного ринку.

Тема 6. Фінансове посередництво в інфраструктурі товарного ринку.

Тема 7. Маркетингове посередництво в інфраструктурі товарного ринку.

Тема 8. Товарна інформація в інфраструктурі товарного ринку.

Тема 9. Комерційні відносини та зв’язки в інфраструктурі товарного ринку.

Тема 10. Регулятивне забезпечення інфраструктури товарного ринку.

Координатор Syllabus