Навчальний курс 075Б2М2 Статистика

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (22 академічні години),

практичні заняття (20 академічних годин)

Форма контролю

Екзамен

Вивчення дисципліни «Статистика» має на меті формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок використання статистичних форм і методів збору інформації про соціально-економічні явища, опрацювання та аналізу статистичних даних, визначення закономірностей розвитку явищ у просторі і часі.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Статистика» є:

Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.

Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Попередньо опановані дисципліни: «Економіка підприємства».

Зміст курсу

Тема 1. Предмет, метод і завдання статистики.

Тема 2. Статистичне спостереження.

Тема 3. Зведення і групування статистичних даних.

Тема 4. Статистичні показники.

Тема 5. Аналіз рядів розподілу.

Тема 6. Вибірковий метод спостереження. Статистична перевірка гіпотез.

Тема 7. Методи статистичного вивчення кореляційного зв’язку.

Тема 8. Ряди динаміки.

Тема 9. Індекси.

Тема 10. Графічний метод.

Координатор Syllabus