Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю |
диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Менеджмент» має на меті формування у студентів сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту, відповідних компетенцій на основі засвоєння основних теоретичних положень та опанування необхідними практичними навичками, розуміння концептуальних основ системного управління організаціями, набуття умінь аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища, прийняття адекватних управлінських рішень.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Здатність працювати в команді.
Здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів.
Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в крос- функціональному розрізі.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Менеджмент» є:
Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.
Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.
Попередньо опановані дисципліни: «Економіка підприємства», «Аналіз галузевих ринків».
Зміст курсу
Тема 1. Менеджмент як наукова система управління.
Тема 2. Організація як об’єкт управління.
Тема 3. Процес управління.
Тема 4. Планування як загальна функція менеджменту.
Тема 5. Організація як загальна функція менеджменту.
Тема 6. Мотивація як загальна функція менеджменту.
Тема 7. Контроль як загальна функція менеджменту.
Тема 8. Інформація і комунікації в менеджменті.
Тема 9. Керівництво та лідерство.