Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю |
Екзамен |
Вивчення дисципліни «Обліково-аналітичне забезпечення діяльності суб’єкта господарювання» має на меті формування у фахівців фундаментальних знань і практичних навичок в області обліково-аналітичного забезпечення діяльності суб’єкта господарювання.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Обліково-аналітичне забезпечення діяльності суб’єкта господарювання» є:
Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.
Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
Попередньо опановані дисципліни: «Менеджмент».
Зміст курсу
Тема 1. Обліково-аналітична діяльність та її компоненти.
Тема 2. Сутність і місце облікової інформації в діяльності суб’єкта господарювання.
Тема 3. Інформаційне забезпечення діяльності суб’єкта господарювання.
Тема 4. Організація інформаційного забезпечення діяльності суб’єкта господарювання.
Тема 5. Якість облікової інформації та бухгалтерського обліку.
Тема 6. Обліково-аналітичне забезпечення управління вартістю підприємства.
Тема 7. Збалансована система показників у формуванні обліково-аналітичного забезпечення діяльності підприємства.
Тема 8. Обліково-аналітичне забезпечення в управлінні ризиками суб’єкта господарювання. Організація процесу діагностики кризових явищ на підприємстві.