Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Інноваційні технології оброблення економічної інформації» має на меті формування з системних позицій у майбутніх фахівців компетентностей щодо інноваційних технологій оброблення економічної інформації, визначення особливостей функціонування та напрямків розвитку інноваційних технологій оброблення економічної інформації підприємств, організацій та установ.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності.
Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Інноваційні технології оброблення економічної інформації» є:
Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
Попередньо опановані дисципліни: «Маркетинг», «Інформаційні системи та технології в маркетингу», «Статистика».
Зміст курсу
Тема 1. Економічна інформація і засоби її формалізованого опису.
Тема 2. Інформаційні технології: властивості, вимоги, цілі.
Тема 3 Інтелектуальні технології обробки економічних даних.
Тема 4. Створення сховищ даних. Технології OLAP та Data Mining.
Тема 5. Інформаційні технології в управлінні.
Тема 6. Data Mining. Завдання Data Mining.
Тема 7. Прийняття рішень у системах управління. Динамічне програмування.
Тема 8. Задачі масового обслуговування.
Тема 9. Інтелектуальні системи прийняття рішень.
Тема 10. Технології моделювання бізнес-процесів. Мова UML.
Тема 11. Технології забезпечення безпеки інформаційних систем.