Навчальний курс 075Б2М6 Маркетинг підприємств (організацій, установ) комунальної власності

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (22 академічні години),

практичні заняття (20 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Маркетинг підприємств (організацій, установ) комунальної власності» спрямоване на підготовку здобувачів до ефективної роботи в сфері маркетингу комунальних підприємств, де вони можуть використовувати свої знання та навички для підвищення якості послуг, задоволення потреб споживачів та досягнення соціальних цілей розвитку територіальних громад.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.

Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.

Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності. рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.

Здатність використовувати інструменти маркетингу в сфері ефективного адміністрування й раціонального управління розвитком територіальних громад.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Маркетинг підприємств (організацій, установ) комунальної власності» є:

Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.

Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.

Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта

Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини між органами місцевого самоврядування, бізнесом та громадою.

Попередньо опановані дисципліни: менеджмент, статистика.

Зміст курсу

Тема 1. Основи маркетингу в комунальному секторі економіки.

Тема 2. Методи та інструменти дослідження потреб і вподобань споживачів комунальних послуг

Тема 3. Особливості формування цін на послуги комунальних підприємств, враховуючи соціальну значущість та регулювання.

Тема 4. Розробка та реалізація стратегій комунікації та відносин з громадськістю для зміцнення репутації та довіри до комунальних підприємств

Тема 5. Створення та підтримка сильного бренду комунального підприємства для підвищення лояльності споживачів

Тема 6. Методи оцінки та підвищення якості послуг комунальних підприємств.

Тема 7. Застосування цифрових інструментів та соціальних мереж для підвищення присутності та взаємодії з клієнтами

Тема 8. Інтеграція принципів сталого розвитку в маркетингові стратегії комунальних підприємств.

Координатор Syllabus