Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Вибіркова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (22 академічні години), практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Оцінка бізнесу» має на меті засвоєння основних теоретичних положень та набуття практичних навичок щодо підходів та методів оцінки вартості бізнесу (а саме: організаційно-управлінських, правових та маркетингових аспектів оцінки бізнесу, методології оцінки вартості бізнесу, методів, що застосовуються для оцінки окремих видів майна, особливостей оцінки окремих об’єктів і прав власності, що використовуються для бізнесу).
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі.
Здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Оцінка бізнесу» є:
Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.
Попередньо опановані дисципліни: «Обліково-аналітичне забезпечення діяльності суб’єкта господарювання», «Інноваційні технології оброблення економічної інформації», «Маркетинг підприємств (організацій, установ) комунальної власності».
Зміст курсу
Тема 1. Теоретичні основи оцінювання бізнесу підприємства.
Тема 2. Методичні підходи до оцінювання бізнесу підприємства.
Тема 3. Оцінювання вартості земельної ділянки, будівель і споруд.
Тема 4. Оцінка вартості машин та обладнання.
Тема 5. Оцінка вартості нематеріальних активів.
Тема 6. Оцінювання вартості трудових ресурсів підприємства.
Тема 7. Оцінювання вартості підприємства.