Навчальний курс 075БОК01 Українська мова (за професійним спрямуванням)

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

3 кредити (90 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (8 академічних годин),

практичні заняття (22 академічні години)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» спрямоване на удосконалення здатності спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово, застосовувати знання у практичних ситуаціях, спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня, здатності до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел, формування комунікативної компетентності студентів, набуття комунікативного досвіду, вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК12. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

СК12. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» є:

Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.

Р17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології.

Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному взаємозв’язку з дисципліною шкільного курсу «Українська мова».

Зміст курсу

Змістовий модуль 1. Мова як засіб професійного спілкування.

Тема 1. Державна мова – мова професійного спілкування. Культура українського професійного мовлення.

Тема 2. Офіційно-діловий стиль української літературної мови у професійному спілкуванні.

Тема 3. Науковий стиль і його засоби у професійному спілкуванні.

Тема 4. Українська термінологія в професійному спілкуванні.

Координатор Syllabus