Навчальний курс 075БОК02 Основи наукових досліджень

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

3 кредити (90 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (16 академічних годин),

практичні заняття (14 академічних годин)

Форма контролю

екзамен

Вивчення дисципліни «Основи наукових досліджень» спрямоване на ознайомлення здобувачів з основами наукового дослідження, особливостями його структури та видами; методами дослідження; стадіями науково-дослідного процесу, його організацією; формами відображення результатів наукових досліджень та формування вміння організовувати наукове дослідження певної проблеми з використанням традиційних методів наукових досліджень.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК8. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо

СК12. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Основи наукових досліджень» є:

Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

Р15. Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.

Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.

Р18. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.

Попередньо опановані дисципліни: «Філософія», «Політекономія», «Вступ до фаху».

Зміст курсу

Тема 1. Поняття та особливості науково-дослідної діяльності.

Тема 2. Методи та методологія наукових досліджень.

Тема 3. Послідовність проведення наукового дослідження.

Тема 4. Інформаційне забезпечення наукового дослідження.

Тема 5. Інтелектуальна власність в науці, її види та захист.

Тема 6. Впровадження результатів та ефективність наукового дослідження.

Координатор Syllabus