Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (16 академічних годин), практичні заняття (14 академічних годин) |
Форма контролю |
екзамен |
Вивчення дисципліни «Основи наукових досліджень» спрямоване на ознайомлення здобувачів з основами наукового дослідження, особливостями його структури та видами; методами дослідження; стадіями науково-дослідного процесу, його організацією; формами відображення результатів наукових досліджень та формування вміння організовувати наукове дослідження певної проблеми з використанням традиційних методів наукових досліджень.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК8. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо
СК12. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Основи наукових досліджень» є:
Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
Р15. Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.
Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
Р18. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.
Попередньо опановані дисципліни: «Філософія», «Політекономія», «Вступ до фаху».
Зміст курсу
Тема 1. Поняття та особливості науково-дослідної діяльності.
Тема 2. Методи та методологія наукових досліджень.
Тема 3. Послідовність проведення наукового дослідження.
Тема 4. Інформаційне забезпечення наукового дослідження.
Тема 5. Інтелектуальна власність в науці, її види та захист.
Тема 6. Впровадження результатів та ефективність наукового дослідження.