Навчальний курс 075БОК03 Історія української культури

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

3 кредити (90 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (16 академічних годин),

практичні заняття (14 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Історія української культури» спрямоване на формування в студентів системи історичних знань про культуру як специфічний і унікальний феномен людства та закономірності культурного процесу в Україні, вивчення української культури в розвитку, єдності та суперечностях різноманітних процесів і тенденцій у ній.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.

ЗК11. Здатність працювати в команді.

ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо

Програмними результатами вивчення дисципліни «Історія української культури» є:

Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.

Р15. Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.

Р18. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності..

Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному взаємозв’язку з дисципліною шкільного курсу «Історія України».

Зміст курсу

Тема 1. Загальне поняття про культуру, її матеріальні та духовні цінності.

Тема 2. Культура на українських землях у найдавніші часи.

Тема 3. Культура Київської Русі.

Тема 4. Культура Галицько-Волинського князівства.

Тема 5. Культура України литовсько-польської доби (ХІV – перша половина ХVІІ ст.).

Тема 6. Українська культура епохи Бароко та Просвітництва (друга половина ХVІІ – ХVІІІ ст.).

Тема 7. Українське національно-культурне відродження (ХІХ – початок ХХ ст.).

Тема 8. Новітня культура України.

Координатор Syllabus