Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (16 академічних годин), практичні заняття (14 академічних годин) |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Історія української культури» спрямоване на формування в студентів системи історичних знань про культуру як специфічний і унікальний феномен людства та закономірності культурного процесу в Україні, вивчення української культури в розвитку, єдності та суперечностях різноманітних процесів і тенденцій у ній.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
ЗК1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
ЗК5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
ЗК11. Здатність працювати в команді.
ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо
Програмними результатами вивчення дисципліни «Історія української культури» є:
Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
Р15. Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.
Р18. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності..
Попередньо опановані дисципліни: ґрунтується на тісному взаємозв’язку з дисципліною шкільного курсу «Історія України».
Зміст курсу
Тема 1. Загальне поняття про культуру, її матеріальні та духовні цінності.
Тема 2. Культура на українських землях у найдавніші часи.
Тема 3. Культура Київської Русі.
Тема 4. Культура Галицько-Волинського князівства.
Тема 5. Культура України литовсько-польської доби (ХІV – перша половина ХVІІ ст.).
Тема 6. Українська культура епохи Бароко та Просвітництва (друга половина ХVІІ – ХVІІІ ст.).
Тема 7. Українське національно-культурне відродження (ХІХ – початок ХХ ст.).
Тема 8. Новітня культура України.