Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
075 Маркетинг |
Освітня програма |
Маркетинг |
Обсяг дисципліни |
3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (16 академічних годин), практичні заняття (14 академічні години) |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Безпека людини» спрямоване на формування у майбутніх фахівців умінь та компетенцій для забезпечення ефективного управління охороною праці та поліпшення умов праці з урахуванням досягнень науково-технічного прогресу та міжнародного досвіду, а також в усвідомленні нерозривної єдності успішної професійної діяльності з обов’язковим дотриманням усіх вимог безпеки праці.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
ЗК1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо
Програмними результатами вивчення дисципліни «Безпека людини» є:
Р3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
Р11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта.
Р15. Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.
Р18. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.
Попередньо опановані дисципліни: знання отримані в закладах середньої освіти.
Зміст курсу
Тема 1. Теоретичні основи безпеки людини.
Тема 2. Ризик як оцінка небезпеки.
Тема 3. Здоров’я людини як чинник її безпеки.
Тема 4. Соціальні небезпеки урбанізованого середовища.
Тема 5. Правові та організаційні основи виробничої безпеки.
Тема 6. Ергономічні основи безпеки праці.
Тема 7. Небезпеки виробничого середовища та захист від них.
Тема 8. Основи пожежної безпеки.