Навчальний курс 075БОК15 Вступ до фаху

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредитів (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (24 академічні години),

практичні заняття (24 академічні години)

Форма контролю

Екзамен

Вивчення дисципліни «Вступ до фаху» має на меті формування у студентів першого уявлення про свою майбутню спеціальність, ознайомитися з теоретичними основами маркетингу, його основними концепціями, ринковими проблемами у ХХІ ст.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.

ЗК12. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).

ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо

СК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати отримані знання предметної області маркетингу.

СК11. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Вступ до фаху» є:

Р1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.

Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Р11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта

Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.

Попередньо опановані дисципліни: знання отримані в закладах середньої освіти.

Зміст курсу

Змістовий модуль 1. Сутність концепції підготовки здобувачів ступеня вищої освіти бакалавр зі спеціальності 075 «Маркетинг».

Тема 1. Вища освіта в Україні у контексті Болонського процесу. Стандарт вищої освіти зі спеціальності 075 «Маркетинг»: перший (бакалаврський) рівень.

Тема 2. Структура, основні компетентності та результати навчання за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» з підготовки здобувачів ступеня вищої освіти бакалавр.

Тема 3. Організація освітнього процесу, студентське самоврядування, правила академічної доброчесності Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка».

Тема 4. Особливості професійного становлення та самоосвіти фахівця з маркетингу

Змістовий модуль 2. Роль та задачі маркетолога на підприємстві (організації, установі).

Тема 5. Професія «маркетолог»: зміст, характер та сфера майбутньої професійної діяльності.

Тема 6. Планування роботи маркетолога: проекція в освітній процес та професійну діяльність.

Тема 7. Основні поняття та сутність концепцій маркетингу.

Тема 8. Підприємство (організація, установа) у маркетинговому середовищі.

Координатор Syllabus