Навчальний курс 075БОК18 Теорія мотивації та поведінка споживача

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (24 академічні години),

практичні заняття (24 академічні години)

Форма контролю

Екзамен

Вивчення дисципліни «Теорія мотивації та поведінка споживача» має на меті формування у студентів знань, навичок та компетенцій щодо застосування сучасних теорій, концепцій, підходів і методів, пов’язаних із підвищенням ефективності маркетингової діяльності підприємств на споживчому ринку на основі кращого розуміння мотивації та поведінки споживачів.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя

ЗК6. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності

ЗК7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо

СК2. Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу

СК3. Здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середов

СК5. Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу

СК10. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності

СК11. Здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків

Програмними результатами вивчення дисципліни «Теорія мотивації та поведінка споживача» є:

Р1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.

Р2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.

Р6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.

Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.

Р18. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності

Попередньо опановані дисципліни: «Навчальна практика», «Безпека людини », «Основи наукових досліджень», «Фінанси, гроші та кредит».

Зміст курсу

Тема 1. Поняття мотивації. Мотиваційна сфера особистості.

Тема 2. Основні теорії мотивації.

Тема 3. Основні фактори мотивації поведінки споживача.

Тема 4. Процес прийняття рішення про покупку.

Тема 5. Типи споживачів та особливості впливу на їх купівельну поведінку.

Тема 6. Роль маркетингових  комунікацій в поведінці споживача.

Тема 7. Методи стимулювання купівельної поведінки споживача

Координатор Syllabus