Навчальний курс 075БОК26 Соціальний маркетинг

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

075 Маркетинг

Освітня програма

Маркетинг

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (24 академічні години),

практичні заняття (24 академічні години)

Форма контролю

Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Соціальний маркетинг» має на меті вивчення концептуальних основ і технологій маркетингової діяльності в соціальній сфері, принципів соціальної відповідальності та компетентності, методів соціального партнерства; ознайомлення студентів з особливостями соціального маркетингу в комерційній та некомерційній сферах; формування навичок соціальної компетентності у прийнятті рішень; освоєння інноваційних маркетингових технологій у соціальній сфері; вивчення інструментарію дослідження у сфері соціального маркетингу; виявлення специфіки взаємодії між державою, товариством і некомерційними структурами; надання уявлення про основні методи впливу на цільові аудиторії у сфері соціального маркетингу; ознайомлення з існуючими проблемами в розвитку соціального маркетингу у світі.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК8. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК9. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК 14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

СК2. Здатність критично аналізувати й узагальнювати положення предметної області сучасного маркетингу.

СК6. Здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності.

СК10. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.

СК14. Здатність пропонувати вдосконалення щодо функцій маркетингової діяльності.

СК15. Здатність використовувати інструменти маркетингу в сфері ефективного адміністрування й раціонального управління розвитком територіальних громад.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Соціальний маркетинг» є:

Р1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.

Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.

Р7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.

Р11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта.

Р13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.

Р15. Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.

Р16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.

Р19. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини між органами місцевого самоврядування, бізнесом та громадою.

Попередньо опановані дисципліни: «Маркетинг», «Основи креативного мислення».

Зміст курсу

Тема 1. Сутність і зміст соціального маркетингу.

Тема 2. Основні види соціального маркетингу.

Тема 3. Організація маркетингового управління соціальною сферою.

Тема 4. Соціальна відповідальність бізнесу.

Тема 5. Маркетингові дослідження в соціальній сфері.

Тема 6. Сегментування і позиціонування в соціальному маркетинг.

Тема 7. Розробка комплексу соціального маркетингу.

Тема 8. Особливості комунікацій в соціальному маркетингу.

Тема 9. Соціальний маркетинг в системі місцевого самоврядування.

Координатор Syllabus