Навчальний курс 075М1М5 Рекламний менеджмент суб’єктів креативних індустрій

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Обсяг дисципліни 3 кредити (90 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (16 академічних годин)
практичні заняття (14 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Рекламний менеджмент суб’єктів креативних індустрій» спрямоване на формування сучасного розуміння  рекламного менеджменту суб’єктів креативних індустрій, вміння та навичок виконання  робіт по створенню, розміщенню реклами рекламними агентствами, управління, планування та контролю  рекламною діяльністю.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.

– Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.

– Здатність формувати систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Рекламний менеджмент суб’єктів креативних індустрій» є:

– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта;

– Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання;

– Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку;

– Вміти формувати систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій.

Передумовами вивчення дисципліни «Рекламний менеджмент суб’єктів креативних індустрій» є попередньо опановані дисципліни «Креативна економіка», «Стратегічний маркетинг».

Тема 1. Iсторія розвитку реклами та рекламної діяльності.

Тема 2. Рекламне агентство як суб’єкт креативного бізнесу, організація роботи рекламного агентства.

Тема 3. Регулювання рекламної діяльності (споживачі, держава, суспільство).

Тема 4. Розробка рекламного звернення, ефективність і креативність впливу на аудиторію.

Тема 5. Засоби передачі рекламного звернення, розміщення реклами.

Тема 6. Інформаційне забезпечення реклами.

Тема 7. Формування рекламного бюджету.

Тема 8. Проведення рекламної кампанії.

Тема 9. Контроль ефективності рекламної діяльності.

Координатор Syllabus