Навчальний курс 075М2М5 CRM-системами у бізнесі

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Вибіркова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Обсяг дисципліни 3 кредити (90 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (16 академічних годин)
практичні заняття (14 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення дисципліни «CRM-системами у бізнесі» спрямоване на формування у студентів необхідних теоретичних знань з питань CRM систем; вивчення загальних принципів побудови і функціонування сучасних CRM систем, отримання студентами практичних навичок роботи з CRM системами (Customer Relationships Management): формування баз даних на підприємстві та використання аналітичного інструментарію маркетингу для постійного аналізу інформації з метою прийняття оперативних та стратегічних маркетингових рішень.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

– Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

– Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

– Навички міжособистісної взаємодії.

– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.

– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.

– Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням між функціональних зв’язків

Програмними результатами вивчення дисципліни «CRM-системами у бізнесі» є:

– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

– Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.

– Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.

– Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення..

Передумовами вивчення дисципліни «CRM-системами у бізнесі» є попередньо опановані дисципліни «Креативна економіка»; «Стратегічний маркетинг».

Змістовий модуль 1. Сутність CRM-систем в бізнесі

Тема 1. Сутність Customer Relationship Management та роль в маркетингу підприємства

Тема 2. Класифікація традиційних та сучасних CRM-систем в бізнесі

Змістовий модуль 2. Формування CRM-систем в бізнесі

Тема 3. Основні етапи стратегії впровадження CRM систем на телекомунікаційному підприємстві

Тема 4. Характеристика CRM систем в маркетингу

Тема 5. Результати впровадження CRM систем та оцінка ефективності

Координатор Syllabus