Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (16 академічних годин) практичні заняття (14 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «CRM-системами у бізнесі» спрямоване на формування у студентів необхідних теоретичних знань з питань CRM систем; вивчення загальних принципів побудови і функціонування сучасних CRM систем, отримання студентами практичних навичок роботи з CRM системами (Customer Relationships Management): формування баз даних на підприємстві та використання аналітичного інструментарію маркетингу для постійного аналізу інформації з метою прийняття оперативних та стратегічних маркетингових рішень.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
– Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
– Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
– Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
– Навички міжособистісної взаємодії.
– Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.
– Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом.
– Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням між функціональних зв’язків
Програмними результатами вивчення дисципліни «CRM-системами у бізнесі» є:
– Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
– Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
– Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.
– Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення..
Передумовами вивчення дисципліни «CRM-системами у бізнесі» є попередньо опановані дисципліни «Креативна економіка»; «Стратегічний маркетинг».
Змістовий модуль 1. Сутність CRM-систем в бізнесі
Тема 1. Сутність Customer Relationship Management та роль в маркетингу підприємства
Тема 2. Класифікація традиційних та сучасних CRM-систем в бізнесі
Змістовий модуль 2. Формування CRM-систем в бізнесі
Тема 3. Основні етапи стратегії впровадження CRM систем на телекомунікаційному підприємстві
Тема 4. Характеристика CRM систем в маркетингу
Тема 5. Результати впровадження CRM систем та оцінка ефективності