Навчальний курс 075МОК3 Методологія й організація наукових досліджень

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 075 Маркетинг
Освітня програма Маркетинг
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять Лекції (22 академічні години)
практичні заняття (20 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Методологія й організація наукових досліджень» спрямоване на оволодіння теоретико-методологічними основами організації та виконання наукового дослідження.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

ЗК 2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 8. Здатність розробляти проекти та управляти ними

СК 2. Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.

СК 3. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу.

СК 9. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Методологія й організація наукових досліджень» є:

Р1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.

Р2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.

Р3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.

Р5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами.

Р15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.

Передумовами вивчення дисципліни «Методологія й організація наукових досліджень» є попередньо опановані на першому рівні вищої освіти дисципліни, що сформувало відповідні знання й навики з економіки, менеджменту, інвестування, планування, обґрунтування рішень, проведення досліджень тощо.

Тема 1. Сутність та особливості науково-дослідницької діяльності.

Тема 2. Організація наукових досліджень в маркетингу.

Тема 3. Методологія та методи наукових досліджень в маркетингу.

Тема 4. Інформаційне забезпечення наукових досліджень.

Тема 5. Загальні методи наукових досліджень.

Тема 6. Спеціальні методи наукових досліджень в маркетингу.

Тема 7. Види та особливості викладу результатів наукових досліджень в маркетингу.

Тема 8. Методика підготовки кваліфікаційної магістерської роботи.

Координатор Syllabus