Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (22 академічні години) практичні заняття (20 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Методологія й організація наукових досліджень» спрямоване на оволодіння теоретико-методологічними основами організації та виконання наукового дослідження.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
ЗК 2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 8. Здатність розробляти проекти та управляти ними
СК 2. Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування.
СК 3. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу.
СК 9. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Методологія й організація наукових досліджень» є:
Р1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
Р2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
Р3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
Р5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами.
Р15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
Передумовами вивчення дисципліни «Методологія й організація наукових досліджень» є попередньо опановані на першому рівні вищої освіти дисципліни, що сформувало відповідні знання й навики з економіки, менеджменту, інвестування, планування, обґрунтування рішень, проведення досліджень тощо.
Тема 1. Сутність та особливості науково-дослідницької діяльності.
Тема 2. Організація наукових досліджень в маркетингу.
Тема 3. Методологія та методи наукових досліджень в маркетингу.
Тема 4. Інформаційне забезпечення наукових досліджень.
Тема 5. Загальні методи наукових досліджень.
Тема 6. Спеціальні методи наукових досліджень в маркетингу.
Тема 7. Види та особливості викладу результатів наукових досліджень в маркетингу.
Тема 8. Методика підготовки кваліфікаційної магістерської роботи.