Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 075 Маркетинг |
Освітня програма | Маркетинг |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | Лекції (24 академічні години) практичні заняття (24 академічні години) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Управління проєктами» спрямоване на формування знань і навичок щодо сучасних підходів, процедур та інструментів управління проєктами: засвоєння сутності та засад проєктної діяльності, специфічних методів та інструментів проєктного менеджменту; набуття навичок щодо виконання основних функцій управління проєктами – планування, організації, контролю та координації.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ІК. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 7. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.
ЗК 8. Здатність розробляти проекти та управляти ними.
СК 8. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Управління проєктами» є:
Р3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
Р6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проєкти у сфері маркетингу та управляти ними.
Р7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта.
Р15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
Р16. Вміти формувати систему маркетингу у суб’єктах галузі креативних індустрій.
Передумовами вивчення дисципліни «Управління проєктами» є попередньо опановані економічні дисципліни студентами на першому рівні вищої освіти, що сформували відповідні знання й навики з маркетингу, економіки підприємства, менеджменту, інвестування, бізнес-планування, управління витратами, обґрунтуванні господарських рішень, тощо.
Змістовий модуль 1. Сутність та засади управління проєктами.
Тема 1. Загальна характеристика категорії «управління проєктами».
Тема 2. Обґрунтування доцільності та оцінювання ефективності проєктів.
Тема 3. Учасники проєкту та формування проєктної команди.
Тема 4. Організаційні форми та структури управління проєктами.
Змістовий модуль 2. Інструменти та процедури управління проєктами.
Тема 5. Структуризація проєкту та методичні основи планування.
Тема 6. Сітьове і календарне планування проєкту.
Тема 7. Управління проєктними ризиками.
Тема 8. Управління якістю проєкту.