Навчальний курс 076 Б2M2 Аналітика великих даних

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

 Вибіркова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

076 Підприємництво та торгівля

Освітня програма

Економіка бізнесу

Обсяг дисципліни

4 кредита (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (20 академічних годин),

лабораторні заняття (22 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

 

Вивчення дисципліни  «Аналітика великих даних» спрямоване на формування у студентів системних знань та практичних навичок для ефективного збору, зберігання, обробки та аналізу великих масивів даних для прийняття обґрунтованих управлінських рішень в різних сферах діяльності. Завданнями дисципліни є ознайомлення здобувачів з структурою організації сучасних Big Data; принципами аналізу даних у сучасних Big Data; питаннями інформаційної безпеки у сфері Big Data; особливостями роботи з Big Data; програмними інструментами Big Data.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів таких компетентностей:

Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.

Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких і торговельних структур.

Здатність аналізувати, оцінювати, обирати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі, обґрунтовувати доцільність їх реалізації.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Аналітика великих даних» є:

Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва і торгівлі.

Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва та торгівлі.

Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких та торговельних структур.

Визначати і застосовувати ефективні методи та інструменти ведення бізнесу, визначати та обґрунтовувати перспективні напрямки і шляхи розвитку підприємництва та торгівлі.

Попередньо опановані дисципліни: «Математика для економіки та управління».

Тема 1. Big Data – сутність та особливості аналізу.

Тема 2. Методи і моделі інтелектуального аналізу Big Data в економіці.

Тема 3. Передобробка великих даних.

Тема 4. Технології інтелектуальної обробки даних: Text, Data, Web, Social Mining.

Тема 5. Алгоритми кластеризації. Асоціація, алгоритми пошуку асоціативних правил.

Тема 6. Програмні інструменти Big Data.

Тема 7. Аналіз даних засобами мови Python.

Тема 8. Пакет R для аналізу Big Data.

Тема 9. Візуалізація великих даних.

Тема 10. Інформаційна безпека у сфері Big Data. Загрози та вразливості, підходи щодо забезпечення безпеки Big Data.

Координатор Syllabus