Навчальний курс 076 Менеджмент

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

 Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

076 Підприємництво та торгівля

Освітня програма

Економіка бізнесу

Обсяг дисципліни

4 кредити (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (24 академічних  годин),

практичні заняття (24 академічних годин)

Форма контролю

Екзамен

Вивчення дисципліни має на меті формування у студентів сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту, відповідних компетенцій на основі засвоєння основних теоретичних положень та опанування необхідними практичними навичками, розуміння концептуальних основ системного управління організаціями, набуття умінь аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища, прийняття адекватних управлінських рішень.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та проблеми у сфері підприємницької, торговельної діяльності або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів організації і функціонування підприємницьких, торговельних структур і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК 2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.

ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК 7. Здатність працювати в команді.

ЗК 8. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

ЗК 10. Здатність діяти відповідально та свідомо.

СК 2. Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких та торговельних структур.

СК 3. Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин.

СК 7. Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких та торговельних структур.

СК 10. Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва та торгівлі з урахуванням ризиків.

Програмними результатами вивчення дисципліни  є:

ПРН2. Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій та торговельній діяльності.

ПРН4. Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва та торгівлі.

ПРН5. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва та торгівлі.

ПРН6. Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягати професійних цілей.

ПРН7. Демонструвати підприємливість в різних напрямах професійної діяльності та брати відповідальність за результати.

ПРН12. Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких та торговельних структур.

ПРН13. Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких та торговельних структур.

ПРН17. Вміти вирішувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких та торговельних структур і розв’язувати проблеми у кризових ситуаціях з урахуванням зовнішніх та внутрішніх впливів.

ПРН20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких та торговельних структур з урахуванням ризиків.

Передумовами вивчення дисципліни є знання отримані в закладах середньої освіти, «Політекономія», «Філософія».

Тема 1. Менеджмент як наукова система управління.

Тема 2. Процес управління.

Тема 3. Основні функції і методи сучасного менеджменту.

Тема 4. Планування як загальна функція менеджменту.

Тема 5. Організація як загальна функція менеджменту.

Тема 6. Мотивація як загальна функція менеджменту.

Тема 7. Контроль як загальна функція менеджменту.

Тема 8. Інформація і комунікації в менеджменті.

Тема 9. Керівництво та лідерство.

Координатор Syllabus