Навчальний курс 0761М8 Соціальний маркетинг

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов'язкова
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Освітня програма Економіка бізнесу
Обсяг дисципліни 4 кредити (120 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (20 академічні години), практичні заняття (22 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Вивчення дисципліни «Соціальний маркетинг» спрямоване на вивчення концептуальних основ і технологій маркетингової діяльності в соціальній сфері, принципів соціальної відповідальності та компетентності, методів соціального партнерства; ознайомлення студентів з особливостями соціального маркетингу в комерційній та некомерційній сферах; формування навичок соціальної компетентності у прийнятті рішень; освоєння інноваційних маркетингових технологій у соціальній сфері; вивчення інструментарію дослідження у сфері соціального маркетингу; виявлення специфіки взаємодії між державою, товариством і некомерційними структурами; надання уявлення про основні методи впливу на цільові аудиторії у сфері соціального маркетингу; ознайомлення з існуючими проблемами в розвитку соціального маркетингу у світі.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:

ЗК7 Здатність працювати в команді

ЗК10 Здатність діяти відповідально та свідомо

ЗК11 Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК12 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя

СК6 Знання здійснювати діяльність з дотримання вимог нормативно-правових документів у сфері підприємницької, торговельної та біржової діяльності.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Соціальний маркетинг» є:

ПРН5 Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.

ПРН6 Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягати професійних цілей.

ПРН7 Демонструвати підприємливість в різних напрямах професійної діяльності та брати відповідальність за результати.

ПРН8 Застосовувати одержані знання й уміння для ініціювання та реалізації заходів у сфері збереження навколишнього природного середовища і здійснення безпечної діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.

Необхідно попереднє вивчення таких навчальних дисциплін: «Економіка підприємництва», «Маркетинг», «Аналіз підприємницької діяльності».

Тема 1. Сутність і зміст соціального маркетингу.

Тема 2. Основні види соціального маркетингу.

Тема 3. Організація маркетингового управління соціальною сферою.

Тема 4. Соціальна відповідальність бізнесу.

Тема 5. Маркетингові дослідження в соціальній сфері.

Тема 6. Сегментування і позиціонування в соціальному маркетинг.

Тема 7. Розробка комплексу соціального маркетингу.

Тема 8. Особливості комунікацій в соціальному маркетингу.

Тема 9. Соціальний маркетинг в системі місцевого самоврядування.

Координатор Syllabus