Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов'язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Освітня програма | Економіка бізнесу |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (20 академічні години), практичні заняття (22 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Соціальний маркетинг» спрямоване на вивчення концептуальних основ і технологій маркетингової діяльності в соціальній сфері, принципів соціальної відповідальності та компетентності, методів соціального партнерства; ознайомлення студентів з особливостями соціального маркетингу в комерційній та некомерційній сферах; формування навичок соціальної компетентності у прийнятті рішень; освоєння інноваційних маркетингових технологій у соціальній сфері; вивчення інструментарію дослідження у сфері соціального маркетингу; виявлення специфіки взаємодії між державою, товариством і некомерційними структурами; надання уявлення про основні методи впливу на цільові аудиторії у сфері соціального маркетингу; ознайомлення з існуючими проблемами в розвитку соціального маркетингу у світі.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ЗК7 Здатність працювати в команді
ЗК10 Здатність діяти відповідально та свідомо
ЗК11 Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК12 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя
СК6 Знання здійснювати діяльність з дотримання вимог нормативно-правових документів у сфері підприємницької, торговельної та біржової діяльності.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Соціальний маркетинг» є:
ПРН5 Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
ПРН6 Вміти працювати в команді, мати навички міжособистісної взаємодії, які дозволяють досягати професійних цілей.
ПРН7 Демонструвати підприємливість в різних напрямах професійної діяльності та брати відповідальність за результати.
ПРН8 Застосовувати одержані знання й уміння для ініціювання та реалізації заходів у сфері збереження навколишнього природного середовища і здійснення безпечної діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.
Необхідно попереднє вивчення таких навчальних дисциплін: «Економіка підприємництва», «Маркетинг», «Аналіз підприємницької діяльності».
Тема 1. Сутність і зміст соціального маркетингу.
Тема 2. Основні види соціального маркетингу.
Тема 3. Організація маркетингового управління соціальною сферою.
Тема 4. Соціальна відповідальність бізнесу.
Тема 5. Маркетингові дослідження в соціальній сфері.
Тема 6. Сегментування і позиціонування в соціальному маркетинг.
Тема 7. Розробка комплексу соціального маркетингу.
Тема 8. Особливості комунікацій в соціальному маркетингу.
Тема 9. Соціальний маркетинг в системі місцевого самоврядування.