Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Освітня програма | Економіка бізнесу |
Обсяг дисципліни | 4 кредити (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (20 академічних годин), практичні заняття (22 академічні години) |
Форма контролю | Екзамен |
Вивчення дисципліни «Ринок послуг» спрямовано на здобуття знань з теоретичних засад функціонування та розвитку ринку послуг, здобуття фахових навиків діяльності у відповідних сегментах сфери послуг для ефективного просування споживчої цінності і забезпечення потреб цільових груп.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
ЗК2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.
ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
СК2. Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.
СК3. Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин.
СК5. Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій, торговельній, біржовій діяльності.
Програмними результатами вивчення дисципліни «Ринок послуг» є:
ПРН2. Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.
ПРН12. Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.
ПРН13. Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.
ПРН20. Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких, торговельних і біржових структур з урахуванням ризиків.
Передумовами вивчення дисципліни «Ринок послуг» є знання, отримані студентами раніше з попередньо вивчених дисциплін: «Політекономія», «Мікроекономіка», «Макроекономіка», «Соціальна відповідальність бізнесу», «Основи підприємницької діяльності».
Тема 1. Теоретичні засади функціонування ринку послуг.
Тема 2. Структуризація і класифікація ринку послуг.
Тема 3. Ключові сегменти ринку послуг та їх характеристика.
Тема 4. Формування та оцінювання кон’юнктури на ринку послуг.
Тема 5. Інфраструктура ринку послуг та її елементи.
Тема 6. Форми бізнес-комунікацій на ринку послуг.
Тема 7. Просування і взаємодія зі споживачами на ринку послуг.
Тема 8. Нормативно-правове регулювання ринку послуг.