Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність | 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Освітня програма | Економіка бізнесу |
Обсяг дисципліни | 3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (16 академічні години), практичні заняття (16 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Безпека людини» спрямоване на формування у майбутніх фахівців (бакалаврів) умінь та компетенцій для забезпечення ефективного управління охороною праці та поліпшення умов праці.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів фахових компетентностей:
- ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- ЗК05. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
- ЗК09. Прагнення до збереження навколишнього середовища.
- ЗК10. Здатність діяти відповідально та свідомо
- ЗК12. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, вести здоровий спосіб життя.
- СК1. Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності
Програмними результатами вивчення дисципліни «Безпека людини» є:
- ПРН8. Застосовувати одержані знання й уміння для ініціювання та реалізації заходів у сфері збереження навколишнього природного середовища і здійснення безпечної діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.
- ПРН10. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально на основі етичних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства.
- ПРН16. Знати нормативно-правове забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур і застосовувати його на практиці.
Оволодіння знаннями з навчальної дисципліни «Безпека людини» базується на попередньо опанованих предметах природничого та суспільствознавчого профілю шкільного курсу, а також предмети, що формують професійний світогляд та логіку мислення.
Тема 1. Теоретичні основи безпеки людини.
Тема 2. Ризик як оцінка небезпеки.
Тема 3. Здоров’я людини як чинник її безпеки.
Тема 4. Соціальні небезпеки урбанізованого середовища.
Тема 5. Правові та організаційні основи виробничої безпеки.
Тема 6. Ергономічні основи безпеки праці.
Тема 7. Небезпеки виробничого середовища та захист від них.
Тема 8. Теоретичні основи пожежної безпеки.