Навчальний курс 076БОК10 Мікроекономіка

Освітній рівень

Перший (бакалаврський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

07 Управління та адміністрування

Спеціальність

076 Підприємництво та торгівля

Освітня програма

Економіка бізнесу

Обсяг дисципліни

5 кредитів (150 академічних годин)

Види аудиторних занять

лекції (24 академічних годин),

практичні заняття (26 академічних годин)

Форма контролю

Диференційований залік

 

Вивчення дисципліни  «Мікроекономіка» спрямоване на формування у здобувачів ринково орієнтованого економічного світогляду і знань щодо методів прийняття оптимальних господарських рішень за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів таких компетентностей:

ІК Здатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання та проблеми у сфері підприємницької, торговельної діяльності або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів організації і функціонування підприємницьких, торговельних структур і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

ЗК1 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК2 Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.

ЗК8 Здатність виявляти ініціативу та підприємливість.

СК2 Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких і торговельних структур.

СК3 Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин.

СК10 Здатність до бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків і результатів діяльності у сфері підприємництва та торгівлі з урахуванням ризиків.

Програмними результатами вивчення дисципліни «Мікроекономіка» є:

ПРН1 Використовувати базові знання з підприємництва та торгівлі й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях.

ПРН2 Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки, вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій та торговельній діяльності

ПРН7 Демонструвати підприємливість в різних напрямах професійної діяльності та брати відповідальність за результати.

ПРН12  Володіти методами та інструментарієм для обґрунтування управлінських рішень щодо створення й функціонування підприємницьких та торговельних структур.

ПРН13  Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких та торговельних структур

ПРН20 Знати основи бізнес-планування, оцінювання кон’юнктури ринків та результатів діяльності підприємницьких і торговельних структур з урахуванням ризиків.

Попередньо опановані дисципліни: «Політекономія».

Тема 1. Предмет і метод мікроекономіки.

Тема 2. Теорія граничної корисності  і поведінка споживача. Ординалістська теорія поведінки споживача.

Тема 3. Аналіз поведінки споживача.

Тема 4. Попит і пропозиція, їх взаємодія.

Тема 5. Варіації факторів виробництва. Оптимум виробника.

Тема 6. Витрати і результати виробництва.

Тема 7. Ринок досконалої конкуренції.

Тема 8. Монопольний ринок.

Тема 9. Олігополія.

Тема 10. Ринок монополістичної конкуренції.

Тема 11. Ринок праці.

Тема 12. Ринок капіталу.

Тема 13. Загальна рівновага конкурентних ринків. Зовнішні ефекти в ринковій економіці та їх державне регулювання.

Координатор Syllabus