Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 10 Природничі науки |
Спеціальність | 103 Науки про Землю |
Освітня програма | Геологія нафти і газу |
Обсяг дисципліни | 3 |
Види аудиторних занять | лекції (16 академічних годин), практичні (16 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Вивчення дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» для удосконалення здатності спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово, застосовувати знання у практичних ситуаціях, спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня, здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел, формування комунікативної компетентності студентів, набуття комунікативного досвіду, вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів компетентностей:
К 02 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
К 03 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
К 05 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
Програмними результатами вивчення дисципліни є:
ПР 02 Використовувати усно і письмово професійну українську мову.
Оволодіння знаннями з навчальної дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» ґрунтується на знаннях, уміннях та навичках, одержаних під час вивчення шкільного курсу української мови.
Тема 1. Державна мова – мова професійного спілкування..
Тема 2. Культура професійного мовлення.
Тема 3. Офіційно-діловий стиль української літературної мови у професійному спілкуванні.
Тема 4. Науковий стиль і його засоби у професійному спілкуванні.
Тема 5. Українська термінологія в професійному спілкуванні.
Тема 6. Спілкування як інструмент професійної діяльності.