Навчальний курс 191 2ММ3 Обладнання та меблі в інтер’єрі

Освітній рівень

Другий (магістерський)

Програма навчання

Вибіркова

Галузь знань

19 Архітектура та будівництво

Спеціальність

191 Архітектура та містобудування

Освітня програма

Дизайн архітектурного середовища

Обсяг дисципліни

4 кредита (120 академічних годин)

Види аудиторних занять

Лекції (28 академічних годин), практичні (14 академічні години)

Форма контролю

Диференційований залік

Метою навчальної дисципліни «Обладнання та меблі в інтер’єрі» є надання студентам знань про типологію сучасних меблів, основи конструювання та формоутворення меблів різних типів, історію виникнення та розвитку меблів, основні тенденції еволюції меблів в наш час, а також формування навичок пошуку дизайнерського рішення окремих видів меблів.

Вивчення дисципліни дозволить студенту розвинути   здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; здатність спілкуватися державною мовою якісно, так і письмово; здатність спілкуватися іноземною мовою; здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології; прагнення до збереження навколишнього середовища; здатність діяти на основі етичних міркувань(мотивів); знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності; здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності); здатність аналізувати, розробляти та впроваджувати архітектурно-містобудівні рішення з урахуванням соціально-демографічних, національно-етнічних, природнокліматичних, інженерно-технічних чинників та санітарногігієнічних, безпекових, енергозберігаючих, екологічних, техніко-економічних вимог; здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії; здатність розробляти і реалізовувати проєкти у сфері архітектури та містобудування; здатність аналізувати міжнародний та вітчизняний досвід, збирати, накопичувати і використовувати інформацію, необхідну для розв’язання задач дослідницького та інноваційного характеру у сфері архітектури та містобудування; здатність до проєктного моделювання і дослідження концептуальних, натурних та комп’ютерних моделей об’єктів архітектури та містобудування; здатність критично осмислювати проблеми архітектури та містобудування; здатність планувати і виконувати, як персонально, так і в команді, наукові та прикладні дослідження у сфері дизайну архітектурного середовища, дотримуючись кодексу професійної етики; здатність здійснювати науково-дослідну діяльність, спрямовану на роз’яснення та втілення принципів універсального дизайну, гармонізації, дизайну інтер’єру та постійно підвищувати свій професійний рівень шляхом участі в архітектурно-дизайнерському конкурсному проєктуванні, науково-технічних конференціях, стажуваннях тощо; знання та розуміння особливостей використання сучасних будівельних матеріалів і технологій при прийнятті концептуальних, експериментальних прогностичних проєктних рішень щодо удосконалення предметнопросторового середовища, оздоблення екстер’єру та інтер’єру будівлі/споруди та елементів предметного наповнення міського простору.

Очікувані програмні результати навчання, на формування яких спрямована навчальна дисципліна, такі: мати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері архітектури та містобудування і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень.  Мати спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності у сфері архітектури та містобудування з метою розвитку нових знань та процедур. Забезпечувати гармонізацію об’єктів архітектури і предметного середовища, зокрема із застосуванням принципів і методів теорії дизайну архітектурного середовища. Здійснювати проєктне моделювання, обирати цифрові технології та програмні засоби для розв’язання задач дослідницького та інноваційного характеру, розробки і реалізації проєктів у сфері архітектури та містобудування, оформлення відповідної наукової та технічної документації, виготовлення макетів і наочних ілюстративних матеріалів. Планувати і виконувати, як персонально, так і в команді, наукові та прикладні дослідження у сфері дизайну архітектурного середовища, дотримуючись кодексу професійної етики.  Здійснювати науково-дослідну діяльність, спрямовану на роз’яснення та втілення принципів універсального дизайну, гармонізації, дизайну інтер’єру та постійно підвищувати свій професійний рівень шляхом участі в архітектурно-дизайнерському конкурсному проєктуванні, науково-технічних конференціях, стажуваннях тощо. Знати й розуміти особливості сучасних будівельних матеріалів і технологій та використовувати їх при прийнятті концептуальних, експериментальних прогностичних проєктних рішень щодо удосконалення структури предметно-просторового середовища, оздоблення екстер’єру та інтер’єру будівлі/споруди та елементів предметного наповнення міського простору.

Зміст дисципліни

Тема 1.   Основи типології меблів та обладнання житлових та громадських      будинків. Класифікації меблевих виробів за різними ознаками.

Практичні заняття № 1.

Тема 2. Історичні етапи розвитку меблів.

Практичні заняття № 2.

Тема 3. Основи формоутворення та конструкція окремих видів меблів.

Практичні заняття № 3.

Тема 4. Кухонні меблі.

Практичні заняття № 4.

Тема 5.  Формоутворення та конструкція  меблів для громадських будівель (офісні меблі).

Практичні заняття № 5.

Тема 6. Стильові особливості різних типів меблів. Меблі,  розроблені видатними архітекторами ХХ та початку ХХІ сторічь.

Практичні заняття № 6.

Тема 7. Трансформація в меблях.

Практичні заняття № 7.

Тема 8. Інновації в розробках меблів (новітні матеріали та конструктивні рішення).

Координатор Топорков Володимир Георгійович Syllabus