Навчальний курс 191 ОК 4 Ділова іноземна мова

Освітній рівень

Другий (магістерський)

Програма навчання

Обов’язкова

Галузь знань

19 Архітектура та будівництво

Спеціальність

191 Архітектура та містобудування

Освітня програма

Архітектура та містобудування

Обсяг дисципліни

3 кредити (90 академічних годин)

Види аудиторних занять

Практичні заняття (30 академічних годин)

Форма контролю

Екзамен

Мета навчальної дисципліни: розвиток іншомовної комунікативної компетенції для забезпечення ефективного спілкування майбутніх фахівців в академічній і професійній сферах у найбільш типових ситуаціях.

Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів компетентностей:

інтегральної – ІК  (здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері архітектури та містобудування);

загальних:

ЗК03 (здатність спілкуватися іноземною мовою);

ЗК08 (здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності));

спеціальних (фахових):

СК04 (здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії).

Програмні результати вивчення навчальної дисципліни «Ділова іноземна мова»:

РН01 (мати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері архітектури та містобудування і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень);

РН10 (обговорювати результати професійної діяльності, досліджень та інноваційних проєктів у сфері архітектури та містобудування державною та іноземною мовами усно і письмово).

 

Змістовий модуль 1. Культурні розбіжності й спілкування

Тема 1. Побудова ділових відносин.

Культурні розбіжності й порозуміння (1). «Ласкаво просимо!». Як підтримувати розмову.

Практичне заняття № 1.

Тема 2. Ділова культура і розваги.

Культурні розбіжності й порозуміння (2). Запрошення: прийняття чи відхилення. Зустріч у кафе чи ресторані.

Практичне заняття № 2.

Змістовий модуль 2. Телефонні розмови та повідомлення

Тема 3. Телефонні розмови.

Підготовка до телефонної розмови. Як вести телефонні розмови. Як приймати і залишати телефонні повідомлення. Як попросити повторити і відповідати на прохання повторити. Як спілкуватись із секретарями.

Практичне заняття № 3.

Тема 4. Повторне спілкування телефоном.

Культурні розбіжності й порозуміння під час телефонних розмов (1). Як призначати зустріч. Як змінювати час та характер зустрічей. Завершення телефонної розмови.

Практичне заняття № 4.

Тема 5. Проблеми, що виникають під час телефонних розмов та їх розв’язання.

Культурні розбіжності й порозуміння під час телефонних розмов (2). Розв’язання проблем за допомогою телефонних розмов. Скарги.

Практичне заняття № 5.

Змістовий модуль 3. ДОПОВІДІ ТА ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Тема 6. Планування та початок презентації.

Техніка презентації. Підготовка до презентації. Аудиторія. Структура презентації (1): вступ.

Практичне заняття № 6.

Тема 7. Хід презентації та враження від неї.

Унаочнення та застосування засобів візуалізації: головні принципи. Усний супровід відеопрезентації. Опис змін.

Практичне заняття № 7.

Тема 8. Центральна частина презентації.

Як підтримувати увагу слухачів. Структура презентації (2): центральна частина. Перелік інформації. Об’єднуючі ідеї. Послідовність викладення матеріалу.

Практичне заняття № 8.

Тема 9. Завершення презентації.

Структура презентації (3): завершення. Узагальнення та завершення доповіді. Питання й дискусія.

Практичне заняття № 9.

Змістовий модуль 4. ДІЛОВІ ЗУСТРІЧІ, НАРАДИ ТА ЗІБРАННЯ

Тема 10. Дієва нарада

Що таке дієва нарада? Головування на нараді. Визначення мети зустрічі, наради чи зібрання.

Практичне заняття № 10.

Тема 11. Втручання у розмову

Структура прийняття рішень. Висловлення думки та запитування про думку іншого. Втручання у розмову та як із цим бути.

Практичне заняття № 11.

Тема 12. Уточнення

Прохання надати пояснення. Відкладене рішення. Завершення зустрічі.

Практичне заняття № 12.

Змістовий модуль 5. ДІЛОВІ ПЕРЕГОВОРИ

Тема 13. Цілепокладання у переговорах

Типи перемовин. Підготовка до переговорів. Формулювання повістки перемовин.

Практичне заняття № 13.

Тема 14. Позитивний результат переговорів

Успіх на переговорах та поступки. Прийняття та підтвердження результатів переговорів. Підсумок переговорів та подальші перспективи.

Практичне заняття № 14.

Тема 15. Негативний результат переговорів

Типи переговорів. Залагодження конфліктів. Відмови. Завершення перемовин.

Практичне заняття № 15.

Координатор Syllabus