Освітній рівень |
Другий (магістерський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
19 Архітектура та будівництво |
Спеціальність |
191 Архітектура та містобудування |
Освітня програма |
Архітектура та містобудування |
Обсяг дисципліни |
3 кредити (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
Практичні заняття (30 академічних годин) |
Форма контролю |
Екзамен |
Мета навчальної дисципліни: розвиток іншомовної комунікативної компетенції для забезпечення ефективного спілкування майбутніх фахівців в академічній і професійній сферах у найбільш типових ситуаціях.
Завдання дисципліни спрямовані на формування у студентів компетентностей:
інтегральної – ІК (здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері архітектури та містобудування);
загальних:
ЗК03 (здатність спілкуватися іноземною мовою);
ЗК08 (здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності));
спеціальних (фахових):
СК04 (здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії).
Програмні результати вивчення навчальної дисципліни «Ділова іноземна мова»:
РН01 (мати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері архітектури та містобудування і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень);
РН10 (обговорювати результати професійної діяльності, досліджень та інноваційних проєктів у сфері архітектури та містобудування державною та іноземною мовами усно і письмово).
Змістовий модуль 1. Культурні розбіжності й спілкування
Тема 1. Побудова ділових відносин.
Культурні розбіжності й порозуміння (1). «Ласкаво просимо!». Як підтримувати розмову.
Практичне заняття № 1.
Тема 2. Ділова культура і розваги.
Культурні розбіжності й порозуміння (2). Запрошення: прийняття чи відхилення. Зустріч у кафе чи ресторані.
Практичне заняття № 2.
Змістовий модуль 2. Телефонні розмови та повідомлення
Тема 3. Телефонні розмови.
Підготовка до телефонної розмови. Як вести телефонні розмови. Як приймати і залишати телефонні повідомлення. Як попросити повторити і відповідати на прохання повторити. Як спілкуватись із секретарями.
Практичне заняття № 3.
Тема 4. Повторне спілкування телефоном.
Культурні розбіжності й порозуміння під час телефонних розмов (1). Як призначати зустріч. Як змінювати час та характер зустрічей. Завершення телефонної розмови.
Практичне заняття № 4.
Тема 5. Проблеми, що виникають під час телефонних розмов та їх розв’язання.
Культурні розбіжності й порозуміння під час телефонних розмов (2). Розв’язання проблем за допомогою телефонних розмов. Скарги.
Практичне заняття № 5.
Змістовий модуль 3. ДОПОВІДІ ТА ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Тема 6. Планування та початок презентації.
Техніка презентації. Підготовка до презентації. Аудиторія. Структура презентації (1): вступ.
Практичне заняття № 6.
Тема 7. Хід презентації та враження від неї.
Унаочнення та застосування засобів візуалізації: головні принципи. Усний супровід відеопрезентації. Опис змін.
Практичне заняття № 7.
Тема 8. Центральна частина презентації.
Як підтримувати увагу слухачів. Структура презентації (2): центральна частина. Перелік інформації. Об’єднуючі ідеї. Послідовність викладення матеріалу.
Практичне заняття № 8.
Тема 9. Завершення презентації.
Структура презентації (3): завершення. Узагальнення та завершення доповіді. Питання й дискусія.
Практичне заняття № 9.
Змістовий модуль 4. ДІЛОВІ ЗУСТРІЧІ, НАРАДИ ТА ЗІБРАННЯ
Тема 10. Дієва нарада
Що таке дієва нарада? Головування на нараді. Визначення мети зустрічі, наради чи зібрання.
Практичне заняття № 10.
Тема 11. Втручання у розмову
Структура прийняття рішень. Висловлення думки та запитування про думку іншого. Втручання у розмову та як із цим бути.
Практичне заняття № 11.
Тема 12. Уточнення
Прохання надати пояснення. Відкладене рішення. Завершення зустрічі.
Практичне заняття № 12.
Змістовий модуль 5. ДІЛОВІ ПЕРЕГОВОРИ
Тема 13. Цілепокладання у переговорах
Типи перемовин. Підготовка до переговорів. Формулювання повістки перемовин.
Практичне заняття № 13.
Тема 14. Позитивний результат переговорів
Успіх на переговорах та поступки. Прийняття та підтвердження результатів переговорів. Підсумок переговорів та подальші перспективи.
Практичне заняття № 14.
Тема 15. Негативний результат переговорів
Типи переговорів. Залагодження конфліктів. Відмови. Завершення перемовин.
Практичне заняття № 15.