Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 3 кредити ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (12 академічних годин), практичні заняття (18 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни
формування у студентів теоретичних знань та практичних навиків з використання комп’ютерних технологій для вирішення задач з теплозахисту, теплозасвоєння та вологісного режиму огороджувальних конструкцій будівель, оцінки шумового режиму у забудові та методів його покращення і т. ін.
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
- загальні компетентності:
- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- навички міжособистісної взаємодії.
- фахові компетентності:
- здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії.
- здатність застосовувати комп’ютеризовані системи проектування та спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних задач будівництва та цивільної інженерії.
Передумови для вивчення дисципліни.
Попередньо опановані дисципліни: «Комп’ютерні технології у містобудуванні» є вивчення дисциплін: «Вища математика», «Будівельні конструкції», «Архітектура будівель та споруд», «Будівельна фізика».
Програмні результати навчання
- застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
- брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
- виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.