Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 5 кредитів ECTS (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (20 академічних годин), практичні заняття (32 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Підготовка майбутніх фахівців у галузі будівництва, які досконало володіють спеціальними теоретичними знаннями та практичними навичками функціонально-технологічних, фізико-технічних, естетичних, екологічних основ архітектурно-будівельного проєктування сільських будівель та споруд.
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
- загальні компетентності:
знання та розуміння предметної області та професійної діяльності;
здатність здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел;
здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
- фахові компетентності:
здатність проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди та інженерні мережі, з урахуванням інженерно-
технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці;
здатність обирати і використовувати відповідні обладнання, матеріали, інструменти та методи для проєктування та реалізації технологічних процесів будівельного виробництва;
спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у сфері архітектури та будівництва у непередбачуваних робочих контекстах;
усвідомлення принципів проєктування сельбищних територій;
знання технології виготовлення, технічних характеристик сучасних будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, уміння ефективно використовувати їх при проєктуванні, зведенні будівель сучасних конструктивних систем, експлуатації будівельних об'єктів.
Передумови для вивчення дисципліни.
Серед дисциплін, які мають бути вивчені раніше, для успішного засвоєння курсу відносяться: Архітектура будівель і споруд та основи будівельної справи; Технологія будівельного виробництва; Будівельна фізика
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
- Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
- Використовувати та розробляти технічну документацію на усіх стадіях життєвого циклу будівельної продукції.
- Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
- Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.
- Проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.
- Оцінювати відповідність проєктів принципам проєктування сільських територій та об’єктів інфраструктури і сільського господарства.
- Мати поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач в галузі будівництва та цивільної інженерії.