Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Вибіркова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 7 кредитів ECTS (210 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (20 академічних годин), практичні заняття (42 академічних годин), лабораторні (10 академічних годин) |
Курсовий проект | на тему: «Одноповерхова виробнича будівля» (40 академічних годин) |
Форма контролю | Екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Одержання студентами теоретичних знань та практичних навиків, що дозволяють проектувати та зводити металеві, дерев’яні і пластмасові конструкції будівель та споруд різного призначення.
Завдання навчальної дисципліни
Під час вивчення навчальної дисципліни « Конструкції із металу, дерева і пластмас» відбувається поетапне формування у студентів основних складових професійної компетентності, визначених освітньою програмою:
інтегральна: здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні завдання у сфері будівництва та цивільної інженерії, що характеризуються комплексністю і системністю, на основі застосування основних теорій та методів фундаментальних і прикладних наук;
- загальних:
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності;
Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
Навички міжособистісної взаємодії;
Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
- фахових:
Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії; урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці;
Здатність до інжинірингової діяльності у сфері будівництва, складання та використання технічної документації.
Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у сфері архітектури та будівництва у непередбачуваних робочих контекстах.
Передумови для вивчення дисципліни.
Навчальна дисципліна « Конструкції із металу, дерева і пластмас» є складовою циклу професійної підготовки фахівців освітнього ступеня «бакалавр» має міждисциплінарні взаємозв’язки з навчальними дисциплінами: вища математика, фізика; опір матеріалів, будівельна механіка, інженерна графіка та основи автоматизованого проектування, будівельні конструкції, будівельне матеріалознавство; архітектура будівель і споруд та основи будівельної справи.
Обов’язковою передумовою також є володіння текстовими редакторами та системами автоматизованого проектування та креслення для ПЕОМ.
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально- гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийняття рішень для розв’язання складних задач будівництва та цивільної інженерії.
Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.
Проектувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко- економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.
Мати поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач в галузі будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації).
Рівень очікуваних результатів достатній для вирішення завдань професійної діяльності та подальшого навчання за освітньою програмою.