Навчальний курс 192бБЦІОК11 Безпека людини

Освітній рівень Перший (бакалаврський)
Програма навчання Обов’язкова
Галузь знань 19 Архітектура і будівництво
Спеціальність 192 Будівництво та цивільна інженерія
Освітня програма Будівництво та цивільна інженерія
Обсяг дисципліни 3 кредити ECTS (90 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (16 академічних годин), практичні заняття (16 академічних годин)
Форма контролю екзамен

Мета навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Безпека людини» є формування у майбутніх фахівців умінь та компетенцій для забезпечення ефективного управління охороною праці та поліпшення умов праці з урахуванням досягнень науково-технічного прогресу та міжнародного досвіду, а також в усвідомленні нерозривної єдності успішної професійної діяльності з обов’язковим дотриманням усіх вимог безпеки праці у будівельній галузі.

Завдання навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:

– інтегральної:

ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії;

- загальні компетентності:

ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;

ЗК05. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології;

ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

ЗК10. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

- фахові компетентності спеціальності:

СК03. Здатність проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди та інженерні мережі, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.

Передумови для вивчення дисципліни.

Оволодіння знаннями про природу виникнення небезпек ґрунтується на тісному взаємозв’язку з іншими навчальними дисциплінами, зокрема з такими як «Фізика», «Хімія», «Філософія», «Вища математика» та ін. Навчальна дисципліна має світоглядно-професійний характер і тісно пов’язана з гуманітарними, природничими, інженерними  науками, а також науками про людину і суспільство.

Програмні результати навчання

Результати освоєння обов’язкової дисципліни «Безпека людини» базуються на результатах навчання, визначених відповідною освітньою програмою. За результатами вивчення дисципліни студент повинен набути такі програмні результати навчання:

РН09. Проєктувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці

РН15. Забезпечувати надійну та безпечну експлуатацію будівельних конструкцій будівель, споруд та інженерних мереж.

Координатор Syllabus