Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 6 кредитів ECTS (180 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лабораторні заняття (72 академічні години) |
Форма контролю | 1 семестр – диференційований залік, 2 семестр - екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Формування системних знань з технологій геометричного моделювання будівельних об’єктів; розвиток просторового мислення та навичок конструювання геометричних об’єктів за даними умовами; опанування основних правил виконання графічних робіт засобами інженерної графіки та САПР.
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
– інтегральної:
ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії;
– загальних:
ЗК 01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності;
ЗК05. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології;
ЗК 08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
– фахових:
СК 01. Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії;
СК 03. Здатність проектувати будівельні конструкції, будівлі, споруди та інженерні мережі, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці;
СК 05. Здатність застосовувати комп’ютеризовані системи проектування та спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних задач будівництва та цивільної інженерії.
Передумови для вивчення дисципліни.
Основи навчальних дисциплін «Креслення», «Математика» та «Інформатика» закладів загальної середньої освіти
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
ПРН 01. Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально-гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийняття рішень для розв’язання складних задач будівництва та цивільної інженерії.
ПРН 05. Використовувати та розробляти технічну документацію на усіх стадіях життєвого циклу будівельної продукції.
ПРН 06. Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
ПРН 09. Проектувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.