Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 5 кредитів ECTS (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (26 академічних годин), лабораторні заняття (34 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Ознайомлення студентів із основами архітектури житлових і громадських будівель, їх конструктивними схемами та елементами, оволодіння навичками проектування житлових та громадських будівель відповідно до їх функціонального призначення.
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
– інтегральної:
ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії;
– загальних:
ЗК 01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
ЗК 06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 07. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК 08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
ЗК 10. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
– фахових:
СК 01. Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії.
СК 03. Здатність проектувати будівельні конструкції, будівлі, споруди та інженерні мережі, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.
СК 06. Здатність до інжинірингової діяльності у сфері будівництва, складання та використання технічної документації.
СК 08. Усвідомлення принципів проектування сельбищних територій.
Передумови для вивчення дисципліни.
Попередньо опанована навчальна дисципліна «Інженерна графіка та основи автоматизованого проектування»
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
ПРН 01. Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально-гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийняття рішень для розв’язання складних задач будівництва та цивільної інженерії.
ПРН 02. Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
ПРН 05. Використовувати та розробляти технічну документацію на усіх стадіях життєвого циклу будівельної продукції.
ПРН 06. Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
ПРН 07. Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.
ПРН 09. Проектувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.
ПРН 11. Оцінювати відповідність проектів принципам проектування міських територій та об’єктів інфраструктури і міського господарства.
ПРН 12. Мати поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач в галузі будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації).