Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 4 кредити ECTS (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (18 академічних годин), лабораторні заняття (30 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни
Формування у студентів здатності застосовувати інформаційно-комунікаційні технології для розв’язання типових завдань фахової інженерної діяльності. Одержання студентами теоретичних знань та практичних навиків роботи з інформаційним та програмним забезпеченням комп’ютерних технологій в сфері будівництва. Застосовувати аналітичні методи аналізу, математичне моделювання та виконувати фізичні та математичні експерименти для розв’язання інженерних завдань та при проведенні наукових досліджень. Самостійно проектувати будівельні конструкції, споруди, інженерні мережі та їх елементи з урахуванням усіх аспектів поставленої задачі.
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
інтегральна компетентність:
ІК. Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні завдання у сфері будівництва та цивільної інженерії, що характеризуються комплексністю і системністю, на основі застосування основних теорій та методів фундаментальних і прикладних наук;
- загальні компетентності:
ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності;
ЗК05. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології;
ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
ЗК07. Навички міжособистісної взаємодії;
- фахові компетентності:
СК01. Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії;
СК05. Здатність застосовувати комп’ютеризовані системи проєктування та спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних задач будівництва та цивільної інженерії;
СК06. Здатність до інжинірингової діяльності у сфері будівництва, складання та використання технічної документації.
Передумови для вивчення дисципліни.
«Вища математика», «Теоретична механіка», «Будівельні конструкції», «Архітектура будівель і споруд та основи будівельної справи», «Алгоритмізація і програмування інженерних задач», «Інженерна графіка та основи автоматизованого проектування» та ін.
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
РН01. Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально- гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийняття рішень для розв’язання складних задач будівництва та цивільної інженерії.
РН02. Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
РН06. Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
РН07. Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.
РН12. Мати поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач в галузі будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації).