Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | основна |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 3 кредити ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (18 академічних години), практичні заняття (18 академічних години) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Надання студентам теоретичних знань щодо раціональної організації будівництва, основних його учасників і практичних вмінь і навичок у моделюванні процесу будівництва різними методами, розробленні елементів організаційно-технологічної документації.
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
інтегральна компетентність:
ІК. Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні завдання у сфері будівництва та цивільної інженерії, що характеризуються комплексністю і системністю, на основі застосування основних теорій та методів фундаментальних і прикладних наук;
- загальні компетентності:
ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
ЗК03. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК07. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
- фахові компетентності:
СК01. Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії.
СК02. Здатність до критичного осмислення і застосування основних теорій, методів та принципів економіки та менеджменту для раціональної організації та управління будівельним виробництвом.
СК07. Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у сфері архітектури та будівництва у непередбачуваних робочих контекстах.
СК09. Здатність здійснювати організацію та керівництво професійним розвитком осіб та груп у сфері архітектури та будівництва.
Передумови для вивчення дисципліни.
Серед дисциплін, які мають бути вивчені раніше, для успішного засвоєння курсу відносяться «Будівельна техніка та електротехніка в будівництві», «Технологія будівельного виробництва», «Виробнича база будівництва2.
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
РН01. Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально-гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийняття рішень для розв'язання складних задач будівництва та цивільної інженерії.
РН02. Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
РН03. Презентувати результати власної роботи та аргументувати свою позицію з професійних питань, фахівцям і нефахівцям, вільно спілкуючись державною та іноземною мовою.
РН05. Використовувати та розробляти технічну документацію на усіх стадіях життєвого циклу будівельної продукції.
РН06. Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв'язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
РН07. Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.
РН10. Приймати та реалізовувати раціональні рішення з організації та управління будівельними процесами при зведенні об’єктів будівництва та їх експлуатації.
РН12. Мати поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв'язання складних спеціалізованих задач в галузі будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації).
РН13. Здійснювати організацію та керівництво професійним розвитком осіб та груп у сфері архітектури та будівництва.