Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 3 кредити ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (14 академічних годин), практичні заняття (12 академічних годин), лабораторні (10 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Вивчення методологічних основ та практичних методів формування якості будівельної продукції на основі контролю точності виготовлення виробів і конструкцій, забезпечення відповідності їх фізико-технічних характеристик вимогам стандартів, метрологічного забезпечення контролю встановлених параметрів у процесі виготовлення будівельних матеріалів та виробів, монтажу конструкцій та зведення будівель і споруд, а також навчити застосовувати на практиці отриманні знання.
Завдання навчальної дисципліни
Під час вивчення навчальної дисципліни «Метрологія та стандартизація в будівництві» відбувається поетапне формування у студентів основних складових професійної компетентності, визначених освітньою програмою:
інтегральна:
ІК. Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та вирішувати практичні завдання у сфері будівництва та цивільної інженерії, що характеризуються комплексністю і системністю, на основі застосування основних теорій та методів фундаментальних і прикладних наук;
- загальні:
ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу;
ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності;
ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
ЗК07. Навички міжособистісної взаємодії;
ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);
- фахові:
СК01. Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії;
СК04. Здатність обирати і використовувати відповідні обладнання, матеріали, інструменти та методи для проєктування та реалізації технологічних процесів будівельного виробництва.;
СК06. Здатність до інжинірингової діяльності у сфері будівництва, складання та використання технічної документації.
Передумови для вивчення дисципліни.
Базується на дисциплінах «Опір матеріалів», «Будівельна механіка», «Архітектура будівель і споруд та основи будівельної справи», «Будівельні конструкції» та ін.
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
РН01. Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально-гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийняття рішень для розв’язання складних задач будівництва та цивільної інженерії.
РН02. Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
РН03. Презентувати результати власної роботи та аргументувати свою позицію з професійних питань, фахівцям і нефахівцям, вільно спілкуючись державною та іноземною мовою.
РН04. Проєктувати та реалізовувати технологічні процеси будівельного виробництва, використовуючи відповідне обладнання, матеріали, інструменти та методи.
РН06. Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
РН07. Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.
РН11. Оцінювати відповідність проєктів принципам проєктування міських територій та об’єктів інфраструктури і міського господарства.
РН12. Мати поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач в галузі будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації).