Освітній рівень |
Перший (бакалаврський) |
Програма навчання |
Обов’язкова |
Галузь знань |
19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність |
192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма |
БУДІВНИЦТВО ТА ЦИВІЛЬНА ІНЖЕНЕРІЯ |
Обсяг дисципліни |
3 кредити ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять |
лекції (18 академічних годин), практичні заняття (18 академічні години) |
Форма контролю |
Диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни
формування у студентів здатності оцінювати і враховувати кліматичні особливості території будівництва, при проектуванні огороджувальних конструкцій будівель та споруд та планування території міста. Оцінювати теплозахисні властивості, температурно-вологісний стан та теплостійкість огороджувальних конструкцій. Виконувати аналіз інсоляції приміщень та територій, шумового режиму у забудові та звукоізоляційних властивостей огороджень.
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
- загальні компетентності:
- ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
- ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
- ЗК06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
- ЗК07. Навички міжособистісної взаємодії.
- ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
- фахові компетентності:
- СК01. Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії.
- СК03. Здатність проектувати будівельні конструкції, будівлі, споруди та інженерні мережі, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.
Передумови для вивчення дисципліни.
Попередньо опановані дисципліни: «Фізика», «Інженерна графіка та основи автоматизованого проектування», «Архітектура будівель і споруд та основи будівельної справи».
Програмні результати навчання
- РН01. Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально-гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийняття рішень для розв’язання складних задач будівництва та цивільної інженерії.
- РН02. Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
- РН05. Використовувати та розробляти технічну документацію на усіх стадіях життєвого циклу будівельної продукції.
- РН06. Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
- РН07. Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.
- РН12. Мати поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач в галузі будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації).
Координатор Філоненко Олена Іванівна Координатор Тетяна ГАЛІНСЬКА Syllabus