Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 4 кредитів ECTS (120 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (8 академічних годин), практичні заняття (34 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни
Підготувати студентів до ефективного використання сучасної комп’ютерної техніки в процесі розв’язання інженерних задач будівельної галузі, здобування навичок практичної роботи на комп’ютерах, постановку завдань, їх формалізацію та алгоритмізацію, використання сучасних програмних засобів їх розв’язування.
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
– інтегральної:
ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії;
– загальних:
ЗК 01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 05. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.
ЗК 06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 07. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК 10. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
– фахових:
СК 01. Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії.
СК 05. Здатність застосовувати комп’ютеризовані системи проектування та спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для вирішення інженерних задач будівництва та цивільної інженерії.
Передумови для вивчення дисципліни.
Основи навчальних дисциплін «Інформатика» та «Математика» закладів загальної середньої освіти
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
ПРН 01. Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально-гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийняття рішень для розв’язання складних задач будівництва та цивільної інженерії.
ПРН 06. Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
ПРН 07. Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.