Освітній рівень | Перший (бакалаврський) |
Програма навчання | Обов’язкова |
Галузь знань | 19 Архітектура і будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Будівництво та цивільна інженерія |
Обсяг дисципліни | 3 кредити ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (10 академічних годин), практичні заняття (14 академічних годин), лабораторні заняття (12 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Розкриття сучасних наукових концепцій, понять, методів та технологій технічних об’єктів у вигляді проектування та розрахунків рівноваги руху рідин та газів, водопостачання і водовідведення.
Завдання навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
– інтегральної:
ІК. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії;
- загальні компетентності:
ЗК 01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності.
ЗК 06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 07. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК 08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
- фахові компетентності спеціальності:
СК 01. Здатність використовувати концептуальні наукові та практичні знання з математики, хімії та фізики для розв’язання складних практичних проблем в галузі будівництва та цивільної інженерії.
СК 03. Здатність проектувати будівельні конструкції, будівлі, споруди та інженерні мережі, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.
СК 06. Здатність до інжинірингової діяльності у сфері будівництва, складання та використання технічної документації.
СК 07. Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у сфері архітектури та будівництва у непередбачуваних робочих контекстах.
Передумови для вивчення дисципліни.
Серед дисциплін, які мають бути вивчені раніше, для успішного засвоєння курсу відносяться: «Вища математика», «Фізика», «Теоретична механіка», «Інженерна геологія і основи механіки ґрунтів», «Опір матеріалів».
Програмні результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
РН 01. Застосовувати основні теорії, методи та принципи математичних, природничих, соціально-гуманітарних та економічних наук, сучасні моделі, методи та програмні засоби підтримки прийняття рішень для розв’язання складних задач будівництва та цивільної інженерії.
РН 02. Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
РН 03. Презентувати результати власної роботи та аргументувати свою позицію з професійних питань, фахівцям і нефахівцям, вільно спілкуючись державною та іноземною мовою.
РН 05. Використовувати та розробляти технічну документацію на усіх стадіях життєвого циклу будівельної продукції.
РН 06. Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
РН 07. Виконувати збір, інтерпретацію та застосування даних, в тому числі за рахунок пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел.
РН 09. Проектувати будівельні конструкції, будівлі, споруди, інженерні мережі та технологічні процеси будівельного виробництва, з урахуванням інженерно-технічних та ресурсозберігаючих заходів, правових, соціальних, екологічних, техніко-економічних показників, наукових та етичних аспектів, і сучасних вимог нормативної документації, часових та інших обмежень, у сфері архітектури та будівництва, охорони довкілля та безпеки праці.
РН 12. Мати поглиблені когнітивні та практичні уміння/навички, майстерність та інноваційність на рівні, необхідному для розв’язання складних спеціалізованих задач в галузі будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації).