Навчальний курс 192мБМ1ММ4 Основні принципи планувального та функціонального призначення територій

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання вибіркова
Галузь знань 19 Архітектура та будівництво
Спеціальність 192 Будівництво та цивільна інженерія
Освітня програма МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО ТА ГОСПОДАРСТВО
Обсяг дисципліни 4 кредит ECTS (120 академічних годин)
Види аудиторних занять лекції (24 академічних годин)
Форма контролю Диф. залік

Мета навчальної дисципліни

Підготовка студентів до розробки розділу «Генеральний план» у складі проектної документації з поглибленим вивченням нормативно-правових документів

Завдання навчальної дисципліни

Одержання студентами теоретичних знань та практичних навичок, що дозволяють розробляти розділ «Генеральний план» у складі проектно-кошторисної документацію на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та науково-проектну документацію на реставрацію об’єктів

Передумови для вивчення дисципліни.

Рівень бакалавра.

Програмні результати навчання

Студент повинен знати:

нормативно-правові документи, що регулюють склад, зміст та порядок розроблення проектної документації на будівництво об’єктів

Вміти виконувати:

  • загальні дані по робочих кресленнях;
  • креслення розпланування;
  • план організації рельєфу;
  • план земляних мас;
  • зведений план інженерних мереж;
  • план благоустрою території;
  • виносні елементи (фрагменти, вузли)
  • план озеленення;

У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:

ПРН 1. Здатність продемонструвати знання і розуміння наукових і математичних принципів, необхідних для розв’язування інженерних задач та виконання досліджень в області міського будівництва та господарства;

ПРН 3. Здатність продемонструвати поглиблені знання у даній спеціальності;

ПРН 9. Застосовувати знання і розуміння для розв’язування інженерних задач синтезу та аналізу елементів та систем, характерних обраній спеціальності;

ПРН 10. Здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел;

ПРН 13. Застосовувати системний підхід, інтегруючи знання з інших дисциплін та враховуючи нетехнічні аспекти, під час розв’язання інженерних задач обраної спеціальності та проведення досліджень;

ПРН 16. Аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення.

Координатор Syllabus