Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | основна |
Галузь знань | 19 Архітектура та будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО ТА ГОСПОДАРСТВО |
Обсяг дисципліни | 5 кредит ECTS (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (36 академічних годин), практичні (24 академічні години) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Створити передумови у підготовці у галузі наукових досліджень, підготовка їх до самостійного виконання наукової роботи, ознайомлення з формами звітів, методикою підготовки повідомлень, доповідей, наукових статей..
Завдання навчальної дисципліни
Сформувати практичні навички з критичного аналізу літературних джерел, постановки наукового завдання, визначення шляхів його вирішення, розроблення методики експерименту, отримання аналітичних результатів, вибору та послідовності їх статистичного оброблення, формулювання висновків.
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
загальні компетентності
Здатність здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел;
Відповідальність за якість виконуваної роботи.
фахові компетентності
Здатність застосовувати аналітичні методи аналізу, математичне моделювання та виконувати фізичні та
математичні експерименти для розв’язання інженерних завдань та при проведенні наукових досліджень;
Здатність критично аналізувати основні показники функціонування будівель і споруд та оцінювати використані
технічні рішення й обладнання;
Здатність аргументувати вибір методу розв’язування конкретної інженерної задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення.
Передумови для вивчення дисципліни.
Рівень бакалавра.
Програмні результати навчання
Здобувач вищої освіти повинен знати:
- поняття науки і наукової діяльності;
- порядок вибору і формулювання проблеми і теми наукового дослідження;
- формулювання плану наукового дослідження;
- поняття та порядок здійснення наукового дослідження;
- вміння віднайти інформацію та відбір матеріалу;
- підготовку й оформлення публікації результатів дослідження.
Здобувач вищої освіти повинен вміти:
- володіти методами та прийомами наукових досліджень;
- вирізняти специфіку науково-дослідної діяльності;
- аналізувати актуальні проблеми розвитку науки будівництва та виробництва та критерії вибору напрямку наукового дослідження;
- здійснювати пошук інформації у процесі навчальної і наукової роботи з використанням сучасних комп’ютерних баз даних;
- вибирати методи дослідження; оформляти протоколи досліджень;
- аналізувати результати експерименту.