Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | основна |
Галузь знань | 19 Архітектура та будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Промислове та цивільне будівництво |
Обсяг дисципліни | 3 кредити ECTS (90 академічних годин) |
Види аудиторних занять | практичні (44 академічні години) |
Форма контролю | диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни
Метою дисципліни “Ділова іноземна мова” є розвиток іншомовної комунікативної компетенції для забезпечення ефективного спілкування майбутніх фахівців в академічній і професійній сферах у найбільш типових ситуаціях.
Завдання навчальної дисципліни
Завданням дисципліни є розвиток іншомовних комунікативних умінь на рівні В 2 у читанні, аудіюванні, говорінні (діалогічному й монологічному мовленні) і письмі в типових ситуаціях ділового мовлення;
ЗК3. Здатність здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел;
ЗК4. Здатність до використання іноземної мови у професійній діяльності;
ЗК6. Уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях;
ЗК8. Наполегливість у досягненні мети;
ЗК9. Розуміння необхідності навчання протягом життя та трансферу набутих знань;
СК1. Знання про тенденції розвитку і найбільш важливі нові розробки в області промисло-вого і цивільного будівництва.
Передумови для вивчення дисципліни.
Рівень бакалавра.
Програмні результати навчання
Очікуваними результатами навчання з дисципліни «Ділова іноземна мова» відповідно до освітньої програми «Промислове і цивільне будівництво» є:
ПРН 2. Здатність продемонструвати знання сучасного стану справ, тенденції розвитку, найбільш важливі розробки та новітні технології в галузі будівництва і цивільної інженерії;
ПРН 10. Здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел;
ПРН 19. Уміння ефективно спілкуватись на професійному та соціальному рівнях, включаючи усну та письмову комунікацію іноземною мовою;
ПРН 20. Уміння представляти та обговорювати отримані результати та здійснювати трансфер набутих знань.