Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | основна |
Галузь знань | 19 Архітектура та будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО ТА ГОСПОДАРСТВО |
Обсяг дисципліни | 24 кредити ECTS (720 академічних годин) |
Форма контролю | публічний захист |
Мета освітнього компонента
Узагальнення та використання на практиці спеціальних теоретичних знань та практичних вмінь отриманих за освітньою програмою «Міське будівництво та господарство» з проєктування, будівництва, експлуатації та реконструкції об’єктів міської інфраструктури.
Завдання освітнього компонента
Завдання полягає в підготовці професіоналів високого рівня в галузі будівництва та цивільної інженерії, які досконало володіють спеціальними теоретичними знаннями та практичними вміннями за освітньою програмою «Міське будівництво та господарство», здатні виконувати професійні обов’язки щодо проєктування, будівництва, експлуатації та реконструкції об’єктів міської інфраструктури, а також підготувати здобувачів до подальшого професійного становлення за обраною професією.
Освітній компонент використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
загальні компетентності
ЗК 2. Здатність до аналізу та синтезу;
ЗК 3. Здатність здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел;
ЗК 4. Здатність до використання іноземної мови у професійній діяльності;
ЗК 5. Уміння працювати індивідуально та в команді;
ЗК 6. Уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях;
ЗК 7. Креативність, здатність до системного мислення;
ЗК 8. Наполегливість у досягненні мети;
ЗК 9. Розуміння необхідності навчання протягом життя та трансферу набутих знань;
ЗК 10. Відповідальність за якість виконуваної роботи;
ЗК 11. Ініціативність та підприємницький дух;
ЗК 12. Здатність оцінювати та підтримувати якість роботи
спеціальні (фахові, предметні) компетентності
СК 1. Знання про тенденції розвитку і найбільш важливі нові розробки в області міського будівництва та господарства, а також суміжних;
СК 2. Знання і розуміння наукових понять, теорій і методів, необхідних для розв’язання задач в області міського будівництва та господарства;
СК 3. Знання і розуміння сучасних методів благоустрою міст; технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації будівель, споруд і мереж цивільної інженерії;
СК 4. Здатність застосовувати інформаційно-комунікаційні технології та навики програмування для розв’язання типових завдань фахової інженерної діяльності;
СК 5. Здатність використовувати отримані знання та уміння для роботи в галузі архітектури, міського будівництва та господарства і розуміти необхідність дотримання правил техніки безпеки, при виконанні посадових обов’язків;
СК 6. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для створення нових та при обслуговуванні існуючих будівель, споруд і мереж цивільної інженерії та їх складових;
СК 7. Здатність застосовувати аналітичні методи аналізу, математичне моделювання та виконувати фізичні та математичні експерименти для розв’язання інженерних завдань та при проведенні наукових досліджень;
СК 8. Здатність критично аналізувати основні показники функціонування будівель і споруд та оцінювати використані технічні рішення й обладнання;
СК 9. Здатність інтегрувати знання з інших дисциплін, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних задач та проведенні досліджень;
СК 10. Здатність самостійно проектувати будівельні конструкції, споруди, інженерні мережі та їх елементи з урахуванням усіх аспектів поставленої задачі;
СК 11. Здатність оцінювати доцільність та можливість застосування нових методів і технологій у задачах проектування, зведення та реконструкції будівель і споруд та інженерних мереж тощо;
СК 12. Здатність аргументувати вибір методу розв’язування конкретної інженерної задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення
Передумови для освітнього компонента.
Передумовами для освітнього компонента «Кваліфікаційна робота» є вивчення дисциплін «Безпека в галузі та в надзвичайних ситуаціях», «Ділова іноземна мова», «Архітектурно-будівельна та інжинірингова діяльність», «BIM-технології у проектуванні будівель і споруд та міської забудови», «Енергоаудит та енергетична ефективність будівель», «Технічна експлуатація будівель і споруд міської забудови», «Експлуатація та утримання міських територій», «Реконструкція будівель і споруд та міської забудови», «Переддипломна практика»
Програмні результати навчання
У результаті виконання освітнього компоненту очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
ПРН 1. Здатність продемонструвати знання і розуміння наукових і математичних принципів, необхідних для розв’язування інженерних задач та виконання досліджень в області міського будівництва та господарства;
ПРН 2. Здатність продемонструвати знання сучасного стану справ, тенденції розвитку, найбільш важливі розробки та новітні технології в галузі міського будівництва та господарства;
ПРН 3. Здатність продемонструвати поглиблені знання у даній спеціальності;
ПРН 4. Здатність продемонструвати розуміння впливу технічних рішень в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті;
ПРН 5. Вибирати методи і моделювати явища та процеси в динамічних системах, а також аналізувати отримані результати;
ПРН 6. Самостійно планувати та виконувати експериментальні дослідження, оцінювати отримані результати та застосовувати їх за професійною тематикою;
ПРН 7. Застосовувати інформаційно-комунікаційні технології для розв’язання типових інженерних завдань;
ПРН 8. Застосовувати отримані знання й практичні навички, адаптувати результати наукових досліджень під час створення нових та експлуатації існуючих будівель, споруд та інженерних мереж;
ПРН 9. Застосовувати знання і розуміння для розв’язування інженерних задач синтезу та аналізу елементів та систем, характерних обраній спеціальності;
ПРН 10. Здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел;
ПРН 11. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів;
ПРН 12. Критично аналізувати основні показники функціонування будівель, споруд і мереж цивільної інженерії, а також оцінювати використані технічні рішення;
ПРН 13. Застосовувати системний підхід, інтегруючи знання з інших дисциплін та враховуючи нетехнічні аспекти, під час розв’язання інженерних задач обраної спеціальності та проведення досліджень;
ПРН 14. Самостійно проектувати будівлі, споруди і мережі цивільної інженерії з урахуванням усіх аспектів поставленої задачі;
ПРН 15. Оцінити доцільність та можливість застосування нових методів і технологій в задачах будівництва та цивільної інженерії;
ПРН 16. Аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення;
ПРН 17. Уміння ефективно спілкуватись на професійному та соціальному рівнях, включаючи усну та письмову комунікацію іноземною мовою;
ПРН 18. Уміння представляти та обговорювати отримані результати та здійснювати трансфер набутих знань;
ПРН 19. Здатність адаптуватись до нових умов та самостійно приймати рішення;
ПРН 20. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
ПРН 21. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
ПРН 22. Здатність демонструвати розуміння основ охорони праці та їх застосування.