Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | обов’язкова |
Галузь знань | 19 Архітектура та будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО ТА ГОСПОДАРСТВО |
Обсяг дисципліни | 5 кредит ECTS (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (36 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Підготовка студентів до архітектурно будівельної діяльності у якості головного інженера проекту з поглибленим вивченням нормативно-правових документів, що регулюють склад, зміст та порядок розроблення проектної документації на будівництво об’єктів
Завдання навчальної дисципліни
Одержання студентами теоретичних знань та практичних навичок, що дозволяють розробляти проектно-кошторисну документацію на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та науково-проектну документацію на реставрацію об’єктів
Передумови для вивчення дисципліни.
Рівень бакалавра.
Програмні результати навчання
Студент повинен знати:
нормативно-правові документи, що регулюють склад, зміст та порядок розроблення проектної документації на будівництво об’єктів
Вміти виконувати:
- проектну документацію на будівництво об’єктів.
- розрахунок класу наслідків об’єкта будівництва.
- авторський нагляд за будівництвом.
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
ПРН 1. Здатність продемонструвати знання і розуміння наукових і математичних принципів, необхідних для розв’язування інженерних задач та виконання досліджень в області міського будівництва та господарства;
ПРН 5. Вибирати методи і моделювати явища та процеси в динамічних системах, а також аналізувати отримані результати;
ПРН 6. Самостійно планувати та виконувати експериментальні дослідження, оцінювати отримані результати та застосовувати їх за професійною тематикою;
ПРН 9. Застосовувати знання і розуміння для розв’язування інженерних задач синтезу та аналізу елементів та систем, характерних обраній спеціальності;
ПРН 13. Застосовувати системний підхід, інтегруючи знання з інших дисциплін та враховуючи нетехнічні аспекти, під час розв’язання інженерних задач обраної спеціальності та проведення досліджень;
ПРН 16. Аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення;