Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | вибіркова |
Галузь знань | 19 Архітектура та будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Промислове та цивільне будівництво |
Обсяг дисципліни | 5 кредитів ECTS (150 академічних годин) |
Види аудиторних занять | лекції (30 академічних годин) |
Форма контролю | екзамен |
Мета навчальної дисципліни
Підготовка здобувачів вищої освіти у сферах: розробки проектів з капітального ремонту, реконструкції; виконання технічної документації на поточний ремонт; термомодернізації будівель з детальним дослідженням технології виконання робіт з утеплення для виключення теплових відмов
Завдання навчальної дисципліни
Одержання здобувачами вищої освіти теоретичних знань та практичних навичок, що дозволяють виконувати проектну документацію та розробляти конструктивні рішення з ремонту, реконструкції та термомодернізації будівель
Передумови для вивчення дисципліни.
Рівень бакалавра.
Програмні результати навчання
Студент повинен знати:
нормативно-правові документи, що регулюють склад, зміст та порядок розроблення проектної документації на будівництво об’єктів
Вміти виконувати:
- ПКД на капітальний ремонт будівель;
- Документацію на поточний ремонт об’єктів будівництва;
- ПКД на реконструкцію будівель;
- Конструктивні рішення утеплення зовнішніх огороджувальних конструкцій;
У результаті вивчення навчальної дисципліни очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
ПРН 1. Здатність продемонструвати знання і розуміння наукових і математичних принципів, необхідних для розв’язування інженерних задач та виконання досліджень в області міського будівництва та господарства;
ПРН 3. Здатність продемонструвати поглиблені знання у даній спеціальності;
ПРН 9. Застосовувати знання і розуміння для розв’язування інженерних задач синтезу та аналізу елементів та систем, характерних обраній спеціальності;
ПРН 10. Здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел;
ПРН 13. Застосовувати системний підхід, інтегруючи знання з інших дисциплін та враховуючи нетехнічні аспекти, під час розв’язання інженерних задач обраної спеціальності та проведення досліджень;
ПРН 16. Аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення