Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | основна |
Галузь знань | 19 Архітектура та будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Промислове і цивільне будівництво |
Обсяг дисципліни | 6 кредит ECTS (180 академічних годин) |
Форма контролю | Диференційований залік |
Мета навчальної дисципліни
Практична підготовка молодого спеціаліста до самостійної роботи в умовах проектних, будівельних, ремонтних і експлуатаційних організацій та підприємств, набуття звичок практичного виконання функцій інженерно-технічного персоналу, організаційної роботи в колективі, закріплення і поглиблення теоретичних знань, отриманих студентами за час навчання, розширення кругозору в області будівництва, ознайомлення з питаннями охорони праці.
Завдання навчальної дисципліни
Визначення структури та призначення підрозділів проектної організації, процесів економіки, наукової організації практики, планування та управління проектних робіт і ознайомлення з питанням визначення резервів виробництва проектних робіт, системою морального та матеріального стимулювання; підвищення продуктивності праці та якості проектної документації; ознайомлення з основними техніко-економічними показниками роботи відділу проектної організації в цілому, розрахунком собівартості проектної документації, кошторисами витрат; системою оплати праці; вивчення питань застосування нормативної і технологічної документації, питань стандартизації, придбання навиків по використанню будівельних норм та стандартів; вивчення питань з охороно праці та природи, пожежної безпеки та цивільної оборони.
Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
загальні компетентності
ЗК 2. Здатність до аналізу та синтезу;
ЗК 5. Уміння працювати індивідуально та в команді;
ЗК 6. Уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях;
ЗК 9. Розуміння необхідності навчання протягом життя та трансферу набутих знань;
ЗК 10. Відповідальність за якість виконуваної роботи
фахові компетентності
СК 3. Знання і розуміння сучасних методів благоустрою міст; технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації будівель, споруд і мереж цивільної інженерії;
СК 6. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для створення нових та при обслуговуванні існуючих будівель, споруд і мереж цивільної інженерії та їх складових;
СК 8. Здатність критично аналізувати основні показники функціонування будівель і споруд та оцінювати використані технічні рішення й обладнання.
Передумови для вивчення дисципліни.
Рівень бакалавра.
Програмні результати навчання
Здобувач вищої освіти повинен знати:
- технологію проведення робіт, а також їх технічне забезпечення (типи машин, механізмів, інструментів, обчислювальної техніки і т.ін.);
- методи організації праці й способи забезпечення безпеки праці працюючих; систему оплати праці робітників і ІТП;
- систему обліку і звітності про матеріальні цінності; порядок складування і збереження виробничих матеріалів;
- організаційну та управлінську структури підприємств – баз практики, функціональне призначення відділів або підрозділів; технічне планування робіт;
- звітності в організації;
- склад проектно-кошторисної документації для споруджуваних (ремонтованих) об'єктів, характер взаємин між генпідрядником і замовником, субпідрядними і проектними організаціями, фінансовими органами, організацію здачі збудованого об'єкта в експлуатацію;
Здобувач вищої освіти повинен вміти:
- самостійно організувати технічний процес і розміщення робітників по операціях;
- складати й оформляти виробничу документацію (наряди, виробничі калькуляції, акти приймання виконаних робіт, на приховані роботи, на списання матеріалів та ін.);
- робити виміри виконаних робіт, визначати їх відповідність проекту і якість;
- вільно читати креслення і користуватися технічною документацією (робочими кресленнями, кошторисами, ППР та ін.);
- перевіряти склад проектно-кошторисної документації, порядок її виготовлення, стадійність проектування;
- підводити підсумки роботи з розрахунком техніко-економічних показників;
- виконувати інформаційну роботу в колективі (читання лекцій; проведення бесід з актуальної технічної і економічної тематики; організація культурно масових і спортивних заході і т.п.).