Навчальний курс 192мБПОК10 Переддипломна практика

Освітній рівень Другий (магістерський)
Програма навчання основна
Галузь знань 19 Архітектура та будівництво
Спеціальність 192 Будівництво та цивільна інженерія
Освітня програма Промислове і цивільне будівництво
Обсяг дисципліни 6 кредит ECTS (180 академічних годин)
Форма контролю Диференційований залік

Мета навчальної дисципліни

Практична підготовка молодого спеціаліста до самостійної роботи в умовах проектних, будівельних, ремонтних і експлуатаційних організацій та підприємств, набуття звичок практичного виконання функцій інженерно-технічного персоналу, організаційної роботи в колективі, закріплення і поглиблення теоретичних знань, отриманих студентами за час навчання, розширення кругозору в області будівництва, ознайомлення з питаннями охорони праці.

Завдання навчальної дисципліни

Визначення структури та призначення підрозділів проектної організації, процесів економіки, наукової організації практики, планування та управління проектних робіт і ознайомлення  з питанням визначення резервів виробництва проектних робіт, системою морального та матеріального стимулювання; підвищення продуктивності праці та якості проектної документації; ознайомлення з основними техніко-економічними показниками роботи відділу проектної організації в цілому, розрахунком собівартості проектної документації, кошторисами витрат; системою оплати праці; вивчення питань застосування нормативної і технологічної документації, питань стандартизації, придбання навиків по використанню будівельних норм та стандартів; вивчення питань з охороно праці та природи, пожежної безпеки та цивільної оборони.

Навчальна дисципліна використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:

загальні компетентності

ЗК 2. Здатність до аналізу та синтезу;

ЗК 5. Уміння працювати індивідуально та в команді;

ЗК 6. Уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях;

ЗК 9. Розуміння необхідності навчання протягом життя та трансферу набутих знань;

ЗК 10. Відповідальність за якість виконуваної роботи

фахові компетентності

СК 3. Знання і розуміння сучасних методів благоустрою міст; технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації будівель, споруд і мереж цивільної інженерії;

СК 6. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для створення нових та при обслуговуванні існуючих будівель, споруд і мереж цивільної інженерії та їх складових;

СК 8. Здатність критично аналізувати основні показники функціонування будівель і споруд та оцінювати використані технічні рішення й обладнання.

Передумови для вивчення дисципліни.

Рівень бакалавра.

Програмні результати навчання

Здобувач вищої освіти повинен знати:

  • технологію проведення робіт, а також їх технічне забезпечення (типи машин, механізмів, інструментів, обчислювальної техніки і т.ін.);
  • методи організації праці й способи забезпечення безпеки праці працюючих; систему оплати праці робітників і ІТП;
  • систему обліку і звітності про матеріальні цінності; порядок складування і збереження виробничих матеріалів;
  • організаційну та управлінську структури підприємств – баз практики, функціональне призначення відділів або підрозділів; технічне планування робіт;
  • звітності в організації;
  •  склад проектно-кошторисної документації для споруджуваних (ремонтованих) об'єктів, характер взаємин між генпідрядником і замовником, субпідрядними і проектними організаціями, фінансовими органами, організацію здачі збудованого об'єкта в експлуатацію;

Здобувач вищої освіти повинен вміти:

  • самостійно організувати технічний процес і розміщення робітників по операціях;
  • складати й оформляти виробничу документацію (наряди, виробничі калькуляції, акти приймання виконаних робіт, на приховані роботи, на списання матеріалів та ін.);
  • робити виміри виконаних робіт, визначати їх відповідність проекту і якість;
  • вільно читати креслення і користуватися технічною документацією (робочими кресленнями, кошторисами, ППР та ін.);
  • перевіряти склад проектно-кошторисної документації, порядок її виготовлення, стадійність проектування;
  •  підводити підсумки роботи з розрахунком техніко-економічних показників;
  • виконувати інформаційну роботу в колективі (читання лекцій; проведення бесід з актуальної технічної і економічної тематики; організація культурно масових і спортивних заході і т.п.).

Координатор Syllabus Методичні вказівки