Освітній рівень | Другий (магістерський) |
Програма навчання | основна |
Галузь знань | 19 Архітектура та будівництво |
Спеціальність | 192 Будівництво та цивільна інженерія |
Освітня програма | Промислове і цивільне будівництво |
Обсяг дисципліни | 24 кредити ECTS (720 академічних годин) |
Форма контролю | публічний захист |
Мета освітнього компонента
Узагальнення та використання на практиці спеціальних теоретичних знань та практичних вмінь отриманих за освітньою програмою «Промислове і цивільне будівництво» з проєктування, будівництва, експлуатації та реконструкції будівель і споруд.
Завдання освітнього компонента
Завдання полягає в підготовці професіоналів високого рівня в галузі будівництва та цивільної інженерії, які досконало володіють спеціальними теоретичними знаннями та практичними вміннями за освітньою програмою «Будівництво та цивільна інженерія», здатні виконувати професійні обов’язки щодо проєктування, будівництва, експлуатації та реконструкції будівель і споруд, а також підготувати здобувачів до подальшого професійного становлення за обраною професією.
Освітній компонент використовується для формування наступних компетентностей, визначених освітньою програмою:
загальні компетентності
ЗК2. Здатність до аналізу та синтезу;
ЗК3. Здатність здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел;
ЗК4. Здатність до використання іноземної мови у професійній діяльності;
ЗК5. Уміння працювати як індивідуально, так і в команді;
ЗК6. Уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях;
ЗК7. Креативність, здатність до системного мислення;
ЗК8. Наполегливість у досягненні мети;
ЗК9. Розуміння необхідності навчання протягом життя та трансферу набутих знань;
ЗК10. Відповідальність за якість виконуваної роботи;
ЗК11. Ініціативність та підприємницький дух
спеціальні (фахові, предметні) компетентності
СК1. Знання про тенденції розвитку і найбільш важливі нові розробки в області промислового і цивільного будівництва;
СК2. Знання і розуміння наукових понять, теорій і методів, необхідних для розв’язання задач в області промислового і цивільного будівництва;
СК3. Знання і розуміння сучасних методів благоустрою міст; технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації будівель, споруд і мереж цивільної інженерії;
СК4. Здатність застосовувати інформаційно-комунікаційні технології та навики програмування для розв’язання типових завдань фахової інженерної діяльності;
СК5. Здатність використовувати отримані знання та уміння для роботи в галузі промислового і цивільного будівництва і розуміти необхідність дотримання правил техніки безпеки, при виконанні посадових обов’язків;
СК6. Здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для створення нових та при обслуговуванні існуючих будівель, споруд і мереж цивільної інженерії та їх складових;
СК7. Здатність застосовувати аналітичні методи аналізу, математичне моделювання та виконувати фізичні та математичні експерименти для розв’язання інженерних завдань та при проведенні наукових досліджень;
СК8. Здатність критично аналізувати основні показники функціонування будівель і споруд та оцінювати використані технічні рішення й обладнання;
СК9. Здатність інтегрувати знання з інших дисциплін, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних задач та проведенні досліджень;
СК10. Здатність самостійно проектувати будівельні конструкції, споруди, інженерні мережі та їх елементи з урахуванням усіх аспектів поставленої задачі;
СК11. Здатність оцінювати доцільність та можливість застосування нових методів і технологій у задачах проектування, зведення та реконструкції будівель і споруд та інженерних мереж тощо;
СК12. Здатність аргументувати вибір методу розв’язування конкретної інженерної задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення.
Передумови для освітнього компонента.
Передумовами для освітнього компонента «Кваліфікаційна робота» є вивчення дисциплін «Ділова іноземна мова», «Безпека в галузі та в надзвичайних ситуаціях», «Основи проектування та реконструкції захисних споруд цивільного захисту», «Енергоощадність та енергоаудит будівель», «Організація будівництва (спецкурс)», «Сучасні проблеми надійності у будівництві», «Технічна експлуатація та реконструкція будівель і споруд», «Інтегровані системи для розрахунку і проектування конструкцій будівель і споруд», «Сталезалізобетонні конструкції», «Переддипломна практика»
Програмні результати навчання
У результаті виконання освітнього компоненту очікувані результати навчання згідно освітньої програми наступні:
ПРН1. Здатність продемонструвати знання і розуміння наукових і математичних принципів, необхідних для розв’язування інженерних задач та виконання досліджень в області будівництва і цивільної інженерії;
ПРН 2. Здатність продемонструвати знання сучасного стану справ, тенденції розвитку, найбільш важливі розробки та новітні технології в галузі будівництва і цивільної інженерії;
ПРН 3. Здатність продемонструвати поглиблені знання у даній спеціальності;
ПРН 4. Здатність продемонструвати розуміння впливу технічних рішень в суспільному, економічному, соціальному і екологічному контексті
ПРН 5. Вибирати методи і моделювати явища та процеси в динамічних системах, а також аналізувати отримані результати;
ПРН 6. Самостійно планувати та виконувати експерименти, оцінювати отримані результати;
ПРН 7. Застосовувати інформаційно-комунікаційні технології та навики програмування для розв’язання типових інженерних завдань;
ПРН 8. Застосовувати отримані знання й практичні навички, адаптувати результати наукових досліджень під час створення нових та експлуатації існуючих будівель і споруд та інженерних мереж;
ПРН 9. Застосовувати знання і розуміння для розв’язування інженерних задач синтезу та аналізу елементів та систем, характерних обраній спеціальності;
ПРН 10. Здійснювати пошук, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел;
ПРН 11. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди;
ПРН 12. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів;
ПРН 13.С виконувати експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою;
ПРН 14. Критично проаналізувати основні показники функціонування будівель, споруд і мереж цивільної інженерії та оцінити використані технічні рішення;
ПРН 15. Застосовувати системний підхід, інтегруючи знання з інших дисциплін та враховуючи нетехнічні аспекти, під час розв’язання інженерних задач обраної спеціальності та проведення досліджень;
ПРН 16. Самостійно спроектувати будівлю, споруду і мережі цивільної інженерії з урахуванням усіх аспектів поставленої задачі;
ПРН 17. Оцінити доцільність та можливість застосування нових методів і технологій в задачах будівництва та цивільної інженерії;
ПРН 18. Аргументувати вибір методів розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення
ПРН 19. Уміння ефективно спілкуватись на професійному та соціальному рівнях, включаючи усну та письмову комунікацію іноземною мовою;
ПРН 20. Уміння представляти та обговорювати отримані результати та здійснювати трансфер набутих знань;
ПРН 21. Здатність адаптуватись до нових умов та самостійно приймати рішення;
ПРН 22. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
ПРН 23. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
ПРН 24. Здатність демонструвати розуміння засад охорони праці, електробезпеки та їх застосування.